gratulerer til Oliver og mammaen

*Chilli*

Flørter med forumet
[:D]http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=24701924&mpage=1&key=?
Så kjekt att du vant

Gratulere [:D]

Herreguuud, nå trodde jeg at hun hadde FØDT, UTEN at jeg hadde fått melding om det [>:]

Fineste Oliver  Grattis! [:D][:D]

ORIGINAL: stibli

Herreguuud, nå trodde jeg at hun hadde FØDT, UTEN at jeg hadde fått melding om det [>:]

Hehe. Her blir det ingen fødsel på en stund nei.[:o] MEn du skal nok være en av de første som får vite om det[;)]

ORIGINAL: Oliver_sin_mamma

Hehe. Her blir det ingen fødsel på en stund nei.[:o] MEn du skal nok være en av de første som får vite om det[;)]

Jeg har en liten deal med henne om å vente til min dag den 19.april, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet. Jeg kan eventuelt forhandle litt om den dealen hvis du er snill [:D]

ORIGINAL: Oliver_sin_mamma

Jeg har en liten deal med henne om å vente til min dag den 19.april, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet. Jeg kan eventuelt forhandle litt om den dealen hvis du er snill [:D]

Hehe.... [;)] Vittig du [8D] Eg tror du bare kan begynne å forhandle med en gang atså[;)]

WOOW!! Er du 40 uker allerede??[:D] Shit, tiden går fort da!!!

ORIGINAL: *BekkUlf*

WOOW!! Er du 40 uker allerede??[:D] Shit, tiden går fort da!!!

Åjada.. Så no er det på tide at hun kommer...[8D]

Gratulerer![:)]

Back
Topp