Gratulerer til meg

*mammatil2*

Gift med forumet
Våknet imorrest av masse meldinger som tikket inn på tlf, med gratulerer med dagen, og det var jo så koselig [:D]
Jeg fikk med meg samboer, så gikk vi ned til byen og spiste frokost og handlet litt diverse vi trengte.
Så dro vi hjemom en tur med tingene før vi skulle møte broren min for å spise is[:)]
Etter det overrasket min kjære samboer meg med at vi skulle innom noen klesbutikker, så fikk jeg en jakke som jeg ønsket meg, og 2 tynne joggebukser som jeg skal ha på sykehuset, og litt div truser og sånne ting som jeg trengte [:)]
Og nå sitter man hjemme og slapper av en liten stund. Etterpå skal vi ut på restaurant og deretter på kino og se den nye med han Jim Carrey, gleder meg sånn [:D]

Så fin dag da. Gratulerer så mye med dagen, og kos dere ute i kveld.

Gratulerer sååå mye med dagen

høres som du har hatt en super dag hittil [:D][:D] kos deg masse reste av dage din[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: connie83

høres som du har hatt en super dag hittil [:D][:D] kos deg masse reste av dage din[:D][:D][:D][:D]

Sign..

sign :P

sign denne[:D][:D]

Hørtes flott ut:)
Gratulerer masse med dagen og ha en strålende kveld[:)]

ORIGINAL: Elisaban

Hørtes flott ut:)
Gratulerer masse med dagen og ha en strålende kveld[:)]

Tusen takk, og i like måte [:D]

Gratulerer [:)][:)] Snill samboer du har da [:)] Kos dere!

ORIGINAL: Maddis

Gratulerer [:)][:)] Snill samboer du har da [:)] Kos dere!

Gratulerer med dagen [:D]

Gratulerer med dagen! [:D]

Gratulerer med dagen[:D][:D][:D]

Tusen tusen takk! [:D]
Hatt en kjempefin bursdag idag, hatt det så koselig! [:D]
Håper dere alle har hatt en kjempeflott dag å! [:D]

Back
Topp