Gratulerer til Martine med positiv test!

Gratulerer så mye... den var jo veldig tydelig den testen, kan jo ikke vise feil! Klem

Takk lisa79. [:)]

Du er gravid min venn[;)][:D][:D][:D]

D er bra!! [:D] Skal ta en test senere i kveld jeg.
Kjøpte en pakke på to,men har bare brukt den ene..
Testet positivt på den jeg tok hos legen også. [:)]

ÅÅÅÅÅÅÅ så morsomt da martine!!![:D][:D]
glartulere så mye med positiv test!!
stor klem fra meg[:D]

Næmmen Isa da!! Det var virkelig på tide! Så pergo-kuren satt hos deg med andre ord[:D] Ååååh så gøy! Nå blei jeg virkelig gla[:D]

GRATULERER [:D][:D]
Så utrolig kult, det var morsomt!

jeg har heller ikke klart å skjønne at det kan være mulig...har liksom landet litt etter lørdagen, og nå begynner å bli redd for at jeg bare drømte..[8|]

Men det er nok sant [:D][:D]

Morsomt da [:D]

[:)][:)][:)]GRATULERER så masse fra meg også! Kjempeglad på dine vegne[;)]

Gratulerer så mye med positiv test.. Gled deg masse du!!!

Håper formen din er bra, og at du får et flott svangerskap!

Mange blir sterkere og vokser mye mentalt under et svangerskap, har merket med meg selv at jeg har blitt mye flinkere å ta vare på meg selv nå som jeg er gravid..

Så kos deg og se positivt framover, du har masse å glede deg til [:D] [:D] [:D]

Jeg synes det var merkelig i starten, med mye blanda følelser; mest glad, litt panikk, redd for det ukjente, og så glad igjen..hormonene svinger mye i starten, så ikke vær redd!

Masse lykke til klemmer!

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg framover [:D]

Gratulerer så mye!!!

OIJ OIJ OIJ!!!

Må få gratulere deg ENDA en gang! Nå er du endelig gravid! Tenk! Så herlig!![:D]

Gratulerer så masse med den bittelille spiren som skal bli til en ordentlig baby!
Fantastisk ikke sant?[:D]

Stoor klem fra meg![:D]

ORIGINAL: tullmusa

OIJ OIJ OIJ!!!

Må få gratulere deg ENDA en gang! Nå er du endelig gravid! Tenk! Så herlig!![:D]

Gratulerer så masse med den bittelille spiren som skal bli til en ordentlig baby!
Fantastisk ikke sant?[:D]

Stoor klem fra meg![:D]

signerer den[:D]

[:D][:D][:D] Gratulere så mye martine [:D][:D][:D]

Jeg har jo gratulert deg mange ganger **Matine** men vil jo gjerne være med å gratulere deg HER også da. Jeg er så glad på dine vegne, dette fortjente du virkelig [:)] Godt å høre at det gikk bra på jobben også, tenkte på deg veit du. Snakkes, klem [:)]

Wow - tenk at dette er SÅ lenge siden [8|]

ORIGINAL: **chello**

ER DU GRAVID MARTINE!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

ikke nå - dette er en GAMMEL tråd.. [;)]

gratulerer[:D]

ORIGINAL: **martine**

som sagt, dette er ein gammel tråd! kvifor er den kommet opp her egentlig??!!! eg er ikkje gravid!

Sorry - jeg  som mimra litt - men synes jo folk kunne lese datoen på sånne innlegg før de svarer, da[8|]

ORIGINAL: Snuppepia

Så artig, gratulerer så masse!

Back
Topp