GRATULERER TIL DERE ALLE

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
GRATULERER så masse til dere som har fått positive tester og til dere som får det snart[:D][:D][:D][:D]

Håper svangerskapet går fint hos dere alle og dere må virkelig nyte graviditeten..
Og tenk... til jul har dere bebis[:D][:D][:D]

Stor klem fra Meg og Nikolai fra November 2009[:D][:D]

Side: [1]
[Svar på melding] Alle Forum >> [Termin- og barselklubber] >> 2010 >> November 2010 >> GRATULERER TIL DERE ALLE Side: [1]
Hopp til:

Aw søte snuppa Takk, men jeg tviler på at jeg kommer inn her :P

ORIGINAL: Bina

Side: [1]
[Svar på melding] Alle Forum >> [Termin- og barselklubber] >> 2010 >> November 2010 >> GRATULERER TIL DERE ALLE Side: [1]
Hopp til:

Aw søte snuppa Takk, men jeg tviler på at jeg kommer inn her :P

Du SKAL og du fortjener det[8D][:D]

Tusen takk [:D] Det er veldig uvirkelig at det faktisk er noe inni magen min.. tror ikke jeg skjønner det helt før magen begynner å vokse [;)]

Gratulerer med Nikolai! Du må nyte barseltiden! Han blir jo ett år når vi her inne får møte våre små..

strør babystøv på alle som prøver, og håper at dere kommer inn i denne terminklubben!!!

Signerer Drømmeren her [:)]
Gratulerer så masse!! [:)]
Er litt rart, for for 1 år siden på denne tiden var det jeg som endelig satt med en positiv test! Nå er jeg mamma til lille Benjamin. GLED DERE!!!!

Takk for det[:D]

Ja tiden går fort.. er faktisk 1 år siden vi satt med positiv test[:o][:D]

Var uvirkelig ganske lenge for meg også... ble vel ikke helt virkelig før jeg fikk han i armene mine og så han for første gang[:)]

Dere får nyte svangerskapet[:D]'

klem

Jeg vil også gratulere dere[:D]

Dere har en fantastisk (og slitsom....) tid foran dere[:D]

Helt rart og tenke på at det er 1år siden vi fant ut at Leo skulle komme, nå kan vi ikke tenke oss livet uten han[;)]

sing Drømmeren je å[:D]

vil bare si nyt graviditeten så lenger dere klarer,[:)] det kan til tider virke som om tiden står stille og at babyen aldri vil komme ut, men VIPS så er h*n ute og dere er plutselig mamma. og da skal je love dere tiden går så alt for fort.. nå er min smurf snart 4 mnd allerede.. og har begynt å rulle seg og viser godt sin personlighet.. *gromt*

kos dere masse.. mange klemmer fra meg og Sebastian fra november 09[:D]

Opp slik at di nyeste også får med seg gratulasjonen [8D][:D]

Ønsker dere ett fantastisk svangerskap alle November snupper[:D][:D]

fant denne først nå jeg [:)] tusen takk drømmeren [:)]

Back
Topp