Gratulerer til Almara!!

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg snek på mars 2011 forumet og det ser jeg at Almara har blitt 2-barnsmamma!

Jente nr 2 kom i går den 24.!!

Gratulerer så mye!![:)]

gratulerer sååååå masse!!!!! 24 er en fin dato[:D][:D][:D]

Gratulerer!!!!!håper alt står bra til!!

Gratulerer så mye!!
Håper du får en koselig tid fremover. [:D]

Tusen takk[:)]- så koselig at du snek på mars, Tuttelure!
Drømmefødsel, vannet gikk i går kl 16.30, og kl 21.30 dro vi til Føderiket. kl 23.30 var hun ute, etter tre pressrier, på kne over en saccosekk. Var like v å føde stående, men rakk ti min over saccosekken;) Hjemme igjen og gleder meg til å sove ut- klarte ikke sove etter den opplevelsen! Luna er ei rolig frøken og et naturtalent på ammingen, så alt er veldig bra og Alma er veldig stolt!

He he ikke bra å snike[8D], men har sittet i sofakroken med syk frøken i fanget og titta på det jeg kom på å titte på heeele dagen!

Så perfekt fødselsopplevelse da!!!! [:)]
Wow hjemmat allerede ja, prøve å slappe av og kose dere - så herlig at amminga starter så bra og da!!!!

Gratulerer igjen med Luna[:)]

Gratulere sååå mye!!! [:D][:D]

Gratulerer så masse med lille Luna!

Skjønner godt du er oppspilt. Tenk, nå sitter du hjemme med en liten baby som er under et døgn gammel! [:D]

Jeg bare måtte snike inn på mars2011 for å lese fødselshistorien din, og det høres ut som om det var en veldig fin fødsel selv om det lett kan bli litt hektisk når det går såpass fort. [:)]

Nok en gang gratulerer så mye til deg og familien din! [:D]

Gratulerer så mye med babyen:0)

ORIGINAL: knøtt i november

Gratulerer!!!!!håper alt står bra til!!

åååå gratulerer så masse!!! Gleder meg til å se vidunderet og høre fødselshistorie!

Gratulerer så masse!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Prinsesse Jasmin

ORIGINAL: Sukkertopp

Gratulerer så masse med lille Luna!

Back
Topp