Gratulerer til alle nye mødre

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Har vært borte en liten stund. Ble litt mye hormoner og div på meg den første tiden. Lillemor måtte i kuvøse i ett døgn i tillegg, pluss var tungt for meg å være borte såååå lenge fra sønnen vår (var på sykehuset totalt i nesten 10 dager).

Såååå gratulerer såååå masse til alle dere som har født!!:)

Håper det går bedre med deg! Veldig forståelig at de første dagene er tøffe!

Uff så kjedelig at det skulle bli sånn for deg. Håper ting går lettere nå og at du får nyte tiden!

Det går mye bedre med oss nå når vi har kommet hjem:) er veldig godt å være sammen med mannen og sønnen:) psyken er også mer stabil nå som de værste hormonene er roet seg:) lillemor spiser godt og blir mindre gul for hver dag som går:)

Det går mye bedre med oss nå når vi har kommet hjem:) er veldig godt å være sammen med mannen og sønnen:) psyken er også mer stabil nå som de værste hormonene er roet seg:) lillemor spiser godt og blir mindre gul for hver dag som går:)
Hadde hun gulsott?
Det hadde begge mine også. Min første måtte ligge i kuvøse flere døgn, for verdiene var så altfor høye.
Det så ut som hun hadde vært i syden da, og med de "solbrillene" på inne i kuvøsen så det ut som hun fortsatt lå og solte seg! Hi hi! :-)

Det typiske med gulsot babyer er jo at de trenger mye væske, men at de er for slappe til å spise.
Min sovnet ved brystet hele tiden.
Så forstår deg utrolig godt, at du er sliten og hormonell. Men det blir bedre med en gang de "våkner opp" og spiser bedre! :-)

Håper du koser deg masse hjemme med mann og barn. :-)

Back
Topp