Gratulerer så masse!

talata

Forumet er livet
Med dagen Sara`n min !!!!

Tenk at i dag er den bitte lille jenta mi, som kom 16 uker før tiden, å veide 735 gr, 9 år og veier 20 kg [:-] Tiden går så fort...

Og Kamilla som ikke får oppleve sin 9 årsdag er ikke glemt.. (skrevet for en del dager siden)

http://nina-mullerheimen.blogspot.com/2010/10/knust-hjerte-som-aldri-gror.html

Gratulerer så mye til Sara med 9 år !

Å kondolerer så mye mtp Kamilla.. Leste blogginnlegget ditt, for forferdelig ! Ingen fortjener en slik smerte og et slikt tap ! Håper du kommer deg greit igjennom dagen til tross!

*Klem*

Gratulerer så mye med dagen til begge jentene dine 

Må være sårt når familien "glemmer"...[&o] kanskje fortelle de hvordan du føler det? at de kanskje tror du ikke vil snakke om det?[:)]

Kjempe koselig å la ho kjøpe en bamse til søstra si[:)] Nydelig lita jente

Gratulerer så mye med dagen Sara! [:D]

Leste i bloggen din, og må bare si at du er så langt fra mislykket fordi du ikke bærte fram til termin!
Gratulerer med dagen til Kamilla også

gratulerer så masse til sara og kammilla... [:D]

Leste bloggen din, og takk for at du ville dele dette med oss her inne.

Og gratulerer så masse med dagen til begge jentene dine :)

ORIGINAL: Rebecca85

Gratulerer så mye med dagen til begge jentene dine 

Må være sårt når familien "glemmer"...[&o] kanskje fortelle de hvordan du føler det? at de kanskje tror du ikke vil snakke om det?[:)]

Kjempe koselig å la ho kjøpe en bamse til søstra si[:)] Nydelig lita jente

Sign

Gratulerer så mye[:)]

Gratulerer med dagen til Sara og Kamilla [:)]

Masse gratulerer med dagen til begge jentene dine....[:D]

Er dumt at det skal føles sånn... Men tror nok ikke skjønne Kamilla er glemt, men kanskje de er redd for å såre deg.

Jeg er den som står på andre siden i vår famile. Tante til en skjønn gutt som ikke skulle få leve. Snakker ikke så mye om han nå, men glemt er han absolutt ikke. Han er med i alle beregninger, alle tanker som omhandler mine nieser og nevøer. Har flere år gitt presang på bursdagen, en liten symbolsk ting på graven, og sender alltid en klem til min søster denne dagen....

Håper du kanskje kan få fortalt familen din hvordan du føler det, og får Kamilla frem som den verdifulle jenten hun er for deg, og helt sikkert oxo for resten av familien...

God klem

Gratulerer med dagen til jentene dine, kose deg masse med frøkna du er så heldig å ha hos deg! Skal tenne et lys for engelen din i kveld jeg[:)]

ORIGINAL: *Mz Vamphyre*

Gratulere masse masse til Sara som er 9 år idag [:D][:D][:D]

Tusen takk alle sammen [:)]

Back
Topp