Gratulerer med dagen!

Linnsi86

Glad i forumet
Hva har dere på dere i dag?
Noen som kommer seg inn i bunaden enda? Jeg kjører ganske så enkel stil.
Komfortabelt fremfor pyntet.. Skal legge ut bilde!❤️ ønsker alle en flott dag!

Blir en lang kjole, hvor det er plass til magen. Jeg fikk meg bunad ifjor, så dette skulle egentlig være første året jeg fikk tatt den i bruk, men det er ikke snakk om at jeg får knept bunaden rundt magen her er bilde fra prøvingen i sommer.
d0e4889756929118c82b94142f647ba1

Gratulerer med dagen alle vakre damer/jenter/kvinner!! Vær stolte av figuren i dag!!
Jeg får absolutt IKKE på meg bunaden i år (Hardangerbunad) og i fjor var den alt for stor. Blir kjole, men får legge ut bilde når jeg har fått karret meg inn den osv :p

Gratulerer så masse med dagen, alle dere vakre damer ❤️ i iskaldt mai-vær ble det langbukse og topp, ulljakke og ytterjakke! Komfort foran look!

Gratulerer med dagen, vakre damer:D
Hadde ikke sjans å få på bunaden i år, så ble gravidkjole her:p

Pysj! Vært oppe med sykt barn hele natten. Kjedelig å ikke kunne gjøre noe. Omgangssyken i bhg til 2 åringen kom dessverre i natt :(

Gratulerer så mye med dagen til alle sammen :)
Og så utrolig fine dere er på bildene :)

Gratulerer med dagen alle sammen ❤️

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1463506993.674022.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1463506993.674022.jpg
    83,4 KB · Visninger: 48
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1463522807.740350.jpg

Hadde egentlig en kjempefin kjole gjort klar til 17. Mai feiringen - også begynte det å snø her nord hvor vi er på ferie, så da måtte jeg rett og slett bytte den ut med denne :p kjedlig, for den er ikke såå fin, men den andre hadde jeg nok fryst ihjel i :)

Back
Topp