Gratulerer Med Dagen!!

Violetti

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Gratulerer med dagen alle Septembermødre :smiley-bounce016

Hvordan skal dere feire dagen?
Her får vi besteforeldre på kaffe senere i dag, ellers skal vi bare en tur å kikke på Borgertoget :)
 
Gratulere☺ her er jeg og lillemann hjemme enda, søstrene og pappan går tog i regnvær, snødde for 1 time siden!
Skal snart pynte lillemann å dra ned på skolen en tur!
Senere i ettermiddag blir det pølsefest hos søstra mi☺
 
Gratulerer med dagen!
her var vi alle med i barnetoget storebror gikk med klassen og vi (meg,sambo, 3åring og baby) fulgte etter i regnvær.. Møtte bestemoren til sambo og mine foreldre på skolen og var der til arregamentet var over. Dro så til sambo sine foreldre for å grille og spise is :) Kjempekoselig dag :) Måtte klippe av baby bunaden, for den var litt for trang å ta av :p Storesøster hadde denne bunaden da hun var 14mndr er i str 86, men for trang for minste lille bolla :p

Deilig å ikke dra ned til byen med tivoli og gassballongmas :)

men det var 1ting jeg syns var litt rart. alle lekene som kaste på bokser osv kosta 20kr pr gang.. er dette vanlig? Var ikke sånn da jeg var barn :p
 
Last edited:
Gratulerer med dagen!

Vi har bare vært hjemme, så ufyselig vær og ikke noe tog vi måtte gå i. Har hatt hele familien på lunsj/middag og kaker, så har vært full fart allikevel. Sliten og fornøyd gutt som sovna fort i kveld :)
 
Gratulerer med dagen!
her var vi alle med i barnetoget storebror gikk med klassen og vi (meg,sambo, 3åring og baby) fulgte etter i regnvær.. Møtte bestemoren til sambo og mine foreldre på skolen og var der til arregamentet var over. Dro så til sambo sine foreldre for å grille og spise is :) Kjempekoselig dag :) Måtte klippe av baby bunaden, for den var litt for trang å ta av :p Storesøster hadde denne bunaden da hun var 14mndr er i str 86, men for trang for minste lille bolla :p

Deilig å ikke dra ned til byen med tivoli og gassballongmas :)

men det var 1ting jeg syns var litt rart. alle lekene som kaste på bokser osv kosta 20kr pr gang.. er dette vanlig? Var ikke sånn da jeg var barn :p
Det er ikke slik her hvor jeg bor, og har ikke hørt at aktivitetene koster penger før. Ganske rart.. Vet du hva inntekten skulle gå til?
 
Jeg, mini og storebror gikk i tog sammen med storebrors barnehage. Sol og litt trekk her, egentlig et perfekt 17. mai vær. Etterpå var vi på samfunnshuset og drakk brus, spiste kake og is. Storebror fikk seg en gassballong, så han han var veldig fornøyd :) Etterpå dro vi hjem til min mor og hennes mann, så samboer/pappa møtte oss der og spiste grillmat sammen med oss :)
 
Gratulerer med dagen! :D Her har det gått i hundre dagen lang. Sliten nå, og glad dagen er over... :p Men har hatt en fin dag med familien min. ;)
 
Det er ikke slik her hvor jeg bor, og har ikke hørt at aktivitetene koster penger før. Ganske rart.. Vet du hva inntekten skulle gå til?
tror det var idrettslaget som arrangerte lekene så går vel til dem regner jeg med..
 
Jeg, mini og storebror gikk i tog sammen med storebrors barnehage. Sol og litt trekk her, egentlig et perfekt 17. mai vær. Etterpå var vi på samfunnshuset og drakk brus, spiste kake og is. Storebror fikk seg en gassballong, så han han var veldig fornøyd :) Etterpå dro vi hjem til min mor og hennes mann, så samboer/pappa møtte oss der og spiste grillmat sammen med oss :)
her går barnehagen i tog dagen før eller første bhgdag før 17.mai.. så det var 13.mai i år :)
 
Back
Topp