Gratulerer med dagen :-)

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Her har vi gledet oss til første 17. mai med baby men må nok vedmodig innse at det ikke blir den helt store feiringen da mini er blitt forkjølt og ikke helt er i form til å gjøre det helt store. Satser på at vi kommer oss til brunch hos foreldrene mine men ellers blir det 17. mai på tv i år;-)
 
Gratulera me dagen!:) Her va da travelt frå ende te aen,og eg har stressa meir enn på lenge!:eek: ikkje da kjekkaste når gubben va negativ og mini ikkje fekk meir enn ein 30 min kvil (når ho e vant med 5 tima!)..:eek: no ligge eg me beina på bordet og ser grey's!:) pokkis-tid :-D
 
Gratulerer med dagen ya. Her hadde vi en deilig dag hvor vi koste oss ute og fikk med oss folketoget selfølgelig
 
Gratulera me dagen!:) Her va da travelt frå ende te aen,og eg har stressa meir enn på lenge!:eek: ikkje da kjekkaste når gubben va negativ og mini ikkje fekk meir enn ein 30 min kvil (når ho e vant med 5 tima!)..:eek: no ligge eg me beina på bordet og ser grey's!:) pokkis-tid :-D
Haha jeg leste "nå ligger jeg med beibi på bordet og ser grey's"! Hoho, godt det ikke var det som stod!! Her fikk lillesnupp også altfor lite søvn, men en Koselig dag ble det selvom vi ble helt pumpa alle 3:)
 
Haha jeg leste "nå ligger jeg med beibi på bordet og ser grey's"! Hoho, godt det ikke var det som stod!! Her fikk lillesnupp også altfor lite søvn, men en Koselig dag ble det selvom vi ble helt pumpa alle 3:)

Hehe.. Løye :p nei, da e no måte på kor ho ska bli plassert! ;)
Ja, heldigvis for da!:) koslig her og :) virka so mini tok igjen for da i dag då, sov mykje godt heile formiddagen! :) deili da, so fekk mammen tatt seg litt inn igjen og :D
 
Back
Topp