Gratulerer med dagen!!

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Håper dere alle får en nydelig dag. Her er matrosdressen til knøttet og flaggene lagt fram til den aller første 17. mai som familie!

Hipp hurra!!

Gratulerer med dagen, damer :)
Her skal vi ikke gjøre noe spess.. Kjæresten er borte på jobb, så jeg og mini blir bare hjemme. Orker ikke tanken på store folkemengder, amming, penklær og styr :p Skal kose oss hjemme med pavlova og trilletur:)

Gratulerer med dagen, damer :)
Her skal vi ikke gjøre noe spess.. Kjæresten er borte på jobb, så jeg og mini blir bare hjemme. Orker ikke tanken på store folkemengder, amming, penklær og styr :p Skal kose oss hjemme med pavlova og trilletur:)
Høres veldig fornuftig ut syns nå jeg!! Vi skal slappe av hjemme også en bitteliten tur for å se på toget senere i dag. Deilig å slappe av på en sånn dag!

Gratulerer med dagen! Tradisjonens tro skal vi nok ut på tur :-) nyte norsk natur en siste gang på denne dagen ;-)

Gratulerer med dagen :)
her har vi kosa oss med første badet i balje og skal nok fortsette å kose oss hjemme! orker ikke ut i regn med bunad og vogn..

Gratulerer med dagen! Vi skal også kose oss hjemme! Vi er invitert i masse besøk, men det blir litt mye styr og bråk. Har vært sosial med babyen hver eneste dag siden han ble født, og vår gave til oss selv i dag er å bare slappe av oss tre. Det blir deilig!

Hipp hurra og gratulere med dagen :-D Vi har en rolig morgen der baby har ligget lenge (våken og sovet) i vugga si mens mor har fått gjort litt husarbeid, og litt senere skal vi på lunsj til et vennepar med baby som er jevngammel med vår ❤ Hadde egentlig tenkt oss på skolen hvor det er arrangement, men for det første så regner det og for det andre så fikk vi beskjed fra lege på nyfødtintensiv å unngå store folkemengder og spesielt barnehagebarn de første månedene, så :-P

Gratulerer med dagen alle sammen :)
Her blir det en liten tur til mamma og pappa ;) får besøk seinere, så blir mest avslapning hjemme :D lille prinsen har finstasen på å ønsker dere alle en fin dag :) :D

Gratulerer med dagen! :D Vi har vært på feiring på skolen og barnehagen der vi bor. Har spist is, kake og drukket kaffe. ;) Så dro vi til besteforeldrene til samboeren for å spise rømmegrøt. Kjempefin dag! :) Nå er vi hjemme, lillebror tar en dupp mens vesla får i seg kveldsmat til barnetv. Jeg tror hun er veldig trøtt ikveld. ;)

Back
Topp