Gratulerer med dagen, Felix!

almara

Forumet er livet
VIP
Nå skrev jeg feil her, skrev Feliz i stedet for Felix. Og kom på at Felix er vel latin og "feliz" stammer kanskje fra samme ordet- på spansk betyr det glad/lykkelig:)
Håper du får en veldig glad dag i dag, Felix!Gratulerer så masse!!

PS på denne dagen hadde jeg termin for tre år siden. Gratulerer så masse til mammaen og pappaen som fikk sitt første barn på denne helt spesielle dagen!
 
Gratulerer så mye til Felix!!!!

Håper du har en flott dag, med masse gøy


PS: håper mammaen din rekker å slappe av litt og kose seg også :)
 
Gratulerer så mye med 3-års dagen
 
Hipp hipp hurra!!!!!!!!
 
Tusen takk! 

Nå sitter jeg her på barnerommet med en veldig fornøyd liten 3-åring, som dessverre er så oppskålet at han ikke får sove. Kanskje ikke så rart etter full rulle hele dagen, fra frokost og gaver på sengen, besøk av besteforeldre først, så barneselskap, så 1 time lekepause før halve slekten kom, og til slutt fikk han være lengre oppe for å vente på tante som ikke fikk landet med flyet sitt på grunn av uværet. Fikk ikke tatt så mye bilder, men her er i alle fall en blid bursdagsgutt:





almara: Feliz og Felix blir det samme ja.  Jeg liker navn med positiv betydning, men pussig nok la mannen min ned veto da jeg ville kalle lillesøster Felicia.



 
Der har du jo begge to på samme bilde! :)
Så utrolig skjønne de er!! Så ut som et fornøyd bursdagsbarn. Ikke rart det blir vanskelig å sove....
 
Takk! :)

Det er helt utrolig, men etter hundre og ørten forsøk ble begge to med på samme bilde, med begges ansikter synlig. I morgen har jeg tenkt å gjenta det med nisseklær på. Ønsk meg lykke til.
 
Back
Topp