Gratulerer jenter

Gizmonie

Elsker forumet
Hei Alle...

Jeg sniker fra juli 2010,

Dere har alle en spennende tid foran dere. Gled dere over alle fremskritt og vondter dere får[:)]
Syns ikke det er så lenge siden jeg var der selv...

Et lite tips vil jeg komme med, ta bilde av magene deres hver 14 dag. Dere vil bli overrasket hvordan magen skyter i været.....Jeg har hatt utrolig glede av disse bildene[:D] (kansje dere har begynnt allerede for alt jeg vet)

Klem fra meg

Tusen takk for koselig hilsen! [:)] Dette blir en spennende tid og jeg gleder meg veldig!

Lykke til med den nært forestående fødselen - snart har du lillegullet ditt hos deg! [:D]

ORIGINAL: Canela

Tusen takk for koselig hilsen! [:)] Dette blir en spennende tid og jeg gleder meg veldig!

Lykke til med den nært forestående fødselen - snart har du lillegullet ditt hos deg! [:D]

Tusen takk for det, er både spent og gru/gleder meg til fødsel.Men tro meg tiden flyr fort[;)]

Sååå koselig med lykke hilsning [:D][:D][:D] Ja blir veldig spennende fremover. Du får ha lykke til selv, med fødsel snart pågang [:D][:D]

Takktakk! [:)] Signerer det du sier ang bilder. Tok hver 14 dag i forrige svangerskap og det er artig å se hvordan magen vokser[:)]

Lykke til videre selv også!

Back
Topp