gratulerer dere over 23 uker

malrodien

Gift med forumet
sjekka i sta. og de aller fleste her har jo nå kommet over 23 uker! det er jo et mål i seg selv.. fra denne uken og oppover øker sjangsene bare mere og mere for at barnet skulle overleve om den skulle komme ut. nå har sykehuset rett til å ta dere inn for å ta barnets vel i fokus! gratulerer. får vi håpe at alle går til termin her *kansje et parr uker før* hihi

Godt sagt malrodien! Er trygt å vite at vi går tryggere tider i møte, men krysser fingrene for at de fleste babyene holder seg inne til tidligst noen uker før termin.. [:D]

ORIGINAL: Lillemor82

men jeg rundet 23 uker i dag! juhu.. enda en ting å feire på festen i kveld!

ja det har du rett i [:D]

en viktig milepæl det der... eneste er at ultralydterminen min er senere, så i følge ul-termin er jeg bare 21+5 [:'(]

Neste milepæl er 28 uker dere - da kan fosteret overleve på "egenhånd" utenfor livmoren

Takk takk og i like måte. Jeg er 25 uker og 3 dager idag[:D] Er så utrolig spennende, men kan nesten ikke vente. Skulle ønske jeg kunne gå i dvale frem til midten av august, for da er det ikke så lenge igjen [;)] Eller at de plutselig fant ut at de hadde bommet totalt på termin. Men akkurat det er ikke så lett siden dette er en prøverørsbaby  men men, jeg skal nok klare å holde ut jeg og. Kan jo satse på at det går som med lillesøss; ho fødte 18 dager før tida sist, og nå har ho 22 dager igjen til termin med nr. to, men er rimelig klekkeklar [:D] Har lyst å ut å trille i sommer. Får håpe den blir sein i år. Sommer fra august til november

ja, det er deilig å vite at vi går sikrere tider i møte.......Men jeg skulle gjerne vært litt lenger på vei, ville kjent meg litt tryggere da.....Samtidig som man jo må nyte denne tiden, den kommer ikke tilbake på en stund, bare være litt alene, gjøre det du vil når du vil, bare det å dusje blir en luksus......vel, men det ER deilig med baby da.....sist fødte jeg ca 1 uke for tidlig, hadde engentlig termin i oktober, men berta bestemte seg for å komme i september[:D][:D][:D][:D]
Nyt tiden da jenter!!!!

takktakk[:D] er i uke 27 fullgåtte idag jeg... det er digg.. er enten 11 uker,13 uker eller 15 uker igjen.. håper på 11 uker

Back
Topp