Nå har du en gjeld på 1.350.000 kr.. Som du skal forsvare.. HELT mutters alene...[&:][8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Murmeldyr88
uff da... hva har skjedd?
ORIGINAL: lykkepillen
Stolt eier av egen del i rekkehus, billån og studielån..[:D]
ORIGINAL: lykkepillenGrattis[:D]
Stolt eier av egen del i rekkehus, billån og studielån..[:D]
ORIGINAL: *Tone og Vilde Mari*
Gratulere lykkelige lusa[:D]
Du kan vel få hjelp av min bror og betale lån..[;)] Han trenger bo plass (og dame)
ORIGINAL: lykkepillenhehehe.... faktisk ikke betalt. (bare lyst at han skal få seg ett liv, og jeg flere tante barn[;)]) hihihihihi.
Du kan vel få hjelp av min bror og betale lån..[;)] Han trenger bo plass (og dame)
Si meg.. hvor mye får du betalt for å legge inn alle disse aksjene??[8D][:D]
ORIGINAL: Thothamon..
lGratulerer så mye[:D] Så nå må du bare komme deg i hus, så kommer vi oppover hele gjengen på fest[:)] (jja seriøst)[;)]
tORIGINAL: lykkepillenhehe... Han O-K e jo så sjarmerande, att det lure han deg nok til å ville igjen[;)] hihi
ORIGINAL: lykkepillenhehehe.... faktisk ikke betalt. (bare lyst at han skal få seg ett liv, og jeg flere tante barn[;)]) hihihihihi.
Si meg.. hvor mye får du betalt for å legge inn alle disse aksjene??[8D][:D]
jasså jaaaa..
hvem har sagt jeg skal ha flere barn?? [8D]
ORIGINAL: lykkepillenDa får vi spleise på ett bur, for vi skal på party til deg[:D]
lGratulerer så mye[:D] Så nå må du bare komme deg i hus, så kommer vi oppover hele gjengen på fest[:)] (jja seriøst)[;)]
Som jeg har sagt.. Så lenge dere holder Dolly i buret... Er dere velkomne!![:D]
ORIGINAL: lykkepillenDa får vi spleise på ett bur, for vi skal på party til deg[:D]
Som jeg har sagt.. Så lenge dere holder Dolly i buret... Er dere velkomne!![:D]