Her kan vi gratulere og kommentere innlegg i terminlista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
19.05? Virkelig? Da ble du gravid i forgårs og det er enda teoretisk umulig med positiv test.Lillefrø- trondheim- b2-19/5
19/4 mente jeg. Hehe19.05? Virkelig? Da ble du gravid i forgårs og det er enda teoretisk umulig med positiv test.
Ga mer mening19/4 mente jeg. Hehe
Ser jeg er på feil gruppe nåGa mer mening
haha. enda bedre Jeg tenkte du gikk maks overtid sist og regnet med å gjøre det nå ogsåSer jeg er på feil gruppe nå
Fikk min forje gutt i mai, så er vant med å søke på mai gruppahaha. enda bedre Jeg tenkte du gikk maks overtid sist og regnet med å gjøre det nå også
Jeg fikk forrige i august og laget denne i august, med tilknytning til assistert. Dermed ble det termin august 2018 og assistert august 2019. Jeg kan bli forvirret av mindreFikk min forje gutt i mai, så er vant med å søke på mai gruppa
Dere får heie på hverandre3 stykker av oss som skal føde i krsund med 3 dagers mellomrom jo
Kanskje vi havner på samme rom, hvem vetDere får heie på hverandre
Ja blir ikke familierom her såKanskje vi havner på samme rom, hvem vet
Haha neiJa blir ikke familierom her så
3 stykker av oss som skal føde i krsund med 3 dagers mellomrom jo
Prøver meg her jeg da
6-8.05 - Abbie90 - Sykehuset Levanger - B1/B2
Håper spira holder helt til mål
Håper det var greit jeg plasserte deg på 7.mai. Hva mener du med B1/B2? Er det sannsynlig med tvillinger, eller er det nr 1 for deg og nr 2 for far eller omvendt? Eller noe helt annet?
Så tristJeg kan fjernes fra terminlisten.
Da må jeg bare si takk for meg. Det gikk ikke denne gangen heller lykke til videre til alle sammen