Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange uker må man være på vei da? Hehe, trøtt å sliten her.. Hodet fungerer ikke3 mnd før på de fleste tror jeg utenom go'boken som kommer rett etter at du har bestilt, og liberopakken som kommer ett par uker før termin. Sjekket selv i dag
Hvor mange uker må man være på vei da? Hehe, trøtt å sliten her.. Hodet fungerer ikke
Som babylykke sier. Du kan bestille dem nå, men ikke hente dem før det er 3 mnd igjen. Jeg har 3 mnd igjen 5. Februar, og da er jeg 27+5Hvor mange uker må man være på vei da? Hehe, trøtt å sliten her.. Hodet fungerer ikke
Hos barnashus kan man hente bleiebøtta etter uke 28, tror det gjelder de fleste
Bleiebøtte?? Oooh. Det visste jeg ikke. Noe man.må gjøre i forkant??
Har også hørt om den bleiebøtta, fikk beskjed av ei venninne som akkurat har født, men husker jeg hva hun sa... Nei
Sjekk ut barnashus.no, så finner dere nok info? Man må registrere seg for å få denBleiebøtte?? Oooh. Det visste jeg ikke. Noe man.må gjøre i forkant??
Bleiebøtte?? Oooh. Det visste jeg ikke. Noe man.må gjøre i forkant??
Anbefales go'boken?3 mnd før på de fleste tror jeg utenom go'boken som kommer rett etter at du har bestilt, og liberopakken som kommer ett par uker før termin. Sjekket selv i dag
Jeg fikk en sånn "boken om deg" så jeg kan skrive til lillegutt, og så fikk jeg en bok og en cd med vuggeviser. Syns det var veldig greit Fikk også noe pynt av noe slag. Har ikke fått noe mer, og håper ikke jeg får noe mer uten at jeg vet om det på forhånd.Anbefales go'boken?