gratispakker

danmark

Glad i forumet
Da har jeg bestilt fra:

vitusapotek
apotek1
rimi (bestilte i mannen sitt navn :P)

Skal også bestille en angelcare bleiebøtte når jeg er kommet til uke 28.
Er medlem av Liberoklubben, og har registrert denne graviditeten, så da regner jeg med at jeg får derfra også?

Noen som kjenner til andre gratisgreier for oss gravide? :)

Har bestilt jeg også. Men husker ikke alle. Må inn på mailen min først tror jeg. Rimi bestilte jeg også i gubben sitt navn :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Lindex hadde for to år siden i alle fall, men mulig de har slutta med det..
Tror de slutta i 2011. Men kiwi erstattet den. Men er ikke det den fra libero klubben tro?

Mener jeg henta Liberopakka på Lindex sist ja (2010), nå hentes den på KIWI ser jeg ja. Har også bestillt begge apotekpakkene og registrert denne graviditeten på Libero og så bestillt Rimipakka med mannens navn her også. Så fikk jeg fra BAM for en stund siden også, men nå tror jeg de har slutta. Skulle nemlig bestille en til mannen også, siden det var gavekort på Foto Knudsen på 500 kroner i den, men da hadde de fjerna det fra sidene sine.

Bleiebøtta fikk jeg gratis sist, så trenger ikke en til;)

Last edited:
Må man bestille rimi sin i mannen sitt navn om man har fått den før? Har nemlig bestilt i mitt eget navn og tror det gikk.... ??

Må man bestille rimi sin i mannen sitt navn om man har fått den før? Har nemlig bestilt i mitt eget navn og tror det gikk.... ??
Ja, man må iallefall bestille den i en annen mail. For jeg har bytta navn siden forrige gang, men det gikk ikke igjennom allikevel for var samme mail. Så jeg har bestillt den i mannens navn med min jobbmail;) Men hvis du fikk bestillt i ditt eget navn er det nok i orden, for man får opp varsel om det ikke går:)

Jeg har hentet apotek1 og virus sin, bare søppel i. Kommer ikke til å hente flere.

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har jeg bestilt alle pakkene ;) måtte også bruke mannen sitt navn og mail på Rimi pakken. Regner med at hos Liberoklubben var det nok å registrere inn at man venter ny baby.Har iallefall gjort det, så får vi se om den dukker opp :) var veldig fornøyd med de gratis pakkene sist jeg var gravid.
Noen som har flere tips?

Jeg har hentet apotek1 og virus sin, bare søppel i. Kommer ikke til å hente flere.

Kjedelig, sist synes jeg de var ganske bra, småflaskene med såpe etc var kjekke å ha på tur, kanskje inneholdet varierer rundt omkring i landet?

Hvor får man den bleiebøtta?

Back
Topp