Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!https://babypakker.no
Her er det samlet noen hvertfallusikker på om det finnes andre typer andre steder...
![]()
Men noen som vet om det er begrensning hvis man har mottatt dem før/vært gravid tidligere?
FlottRema 1000 har som krav at det må ha gått mindt 9 måneder siden sist du bestilte eller hentet sist pakke.
Både rema og kiwi gir ut en pakke pr svangerskap, mens apotek 1 sier en pakke pr barn (vet ikke om det er tilfelle, men er det som står)
Flotthvor fant du dette?
Takk for svarDu finner informasjon om hvert tilbud/pakke på babypakker.no![]()
NeiJa, det er vel betingelser på alle disse? Eller er det noen babypakker (som faktisk er noe å ha) som her helt 100% gratis?
Kiwi, Apotek1 og rema1000 er helt gratis om jeg skjønner riktig? Har i hvert fall motatt disse ved andre graviditeter og har aldri betalt.Ja, det er vel betingelser på alle disse? Eller er det noen babypakker (som faktisk er noe å ha) som her helt 100% gratis?
Kiwi, Apotek1 og rema1000 er helt gratis om jeg skjønner riktig? Har i hvert fall motatt disse ved andre graviditeter og har aldri betalt.
Kiwi, Apotek1 og rema1000 er helt gratis om jeg skjønner riktig? Har i hvert fall motatt disse ved andre graviditeter og har aldri betalt.
Enig med deg... Ikke betalt noe eller merket noe særlig av andre betingelser og vilkår npr det gjelder dem heller... Synes de er helt fine som "startpakker", fine kremer og manfår mulighet til å prøve ulike bleier for å finne de som passer ungen og fint å slippe å måtte kjøpe alt selv![]()
Greit å vite hva man godtar jaDet jeg mente med at dere må huske å lese betingelsene og vilkårene på gratispakker vil jeg bare utdype litt, for jeg ser at innlegget mitt kan misforstås.
Først av alt syntes jeg det er kjempebra med slike pakker, en herlig måte å kunne teste produkter på
Men ved å bestille disse pakkene så gir du fra deg informasjon om deg selv, og termindatoen din. Denne informasjonen godkjenner du at firmaet du får gratispakken fra kan bruke. Og samarbeidspartnerene til dette firmaet. Du tillater å få reklame av i posten, på mail, og å bli oppringt av telefonselgere.
Så, bare en liten vennlig påminnelse der altsåIkke noe galt i litt reklame, bare vit at den kommer.
Pakkene er jo gratis i den form at det ikke koster deg penger, men det koster deg kanskje litt frustrasjon i det lange løp.