Gratispakke i posten i dag :)

Majaa

Betatt av forumet
Hei jenter :)

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, er litt treig innimellom. Men tenkte jeg skulle høre om dere har fått noen av gratispakkene som man får rundt om? Jeg har fått fra Bam i posten i dag, der var det litt små vareprøver på kremer osv, en liten bok med svar på masse spørsmål og en bitteliten søt sutt :) Den første sutten her i huset, koselig.

Er det noe fint innhold i noen av de andre pakkene?

Abonerer du på bam? Jeg har meldt meg inn i liberoklubben, men vet ikke når den første pakken kommer.. Her i huset er det ingen tutter heller :P Har egentlig bestemt meg for at vi ikke skulle bruke smokk, men må kanskje krype til korset når den tid kommer siden det mest sannsynlig blir dobbelt så mye skriking hvis ikke :P hehe. Hadde jo uansett vært koselig med en liten smokk :D Som et "bevis" på at det er små på vei :) Hihi <3

Liberopakken får man hentelappe på i posten, og den kan man hente ut ca. 3mnd før termin.
Andre gratispakker er rimi sin, den er ganske fin!!
og vitus apotek tror jeg har en.. den er ganske ny, for den fantes ikke da jeg gikk med snuppa. også har apotek1 en gratispakke :)
I tillegg får man gratis bleiebøtte gjennom reflex/barnashus fra og med uke 28 om man registrerer seg på nett :) kan se om jeg finner noen linker jeg :)

VenterTvillinger88 skrev:
Abonerer du på bam? Jeg har meldt meg inn i liberoklubben, men vet ikke når den første pakken kommer.. Her i huset er det ingen tutter heller :P Har egentlig bestemt meg for at vi ikke skulle bruke smokk, men må kanskje krype til korset når den tid kommer siden det mest sannsynlig blir dobbelt så mye skriking hvis ikke :P hehe. Hadde jo uansett vært koselig med en liten smokk :D Som et "bevis" på at det er små på vei :) Hihi <3

Jeg abonnerer ikke på  Bam nei, men bestilte en gratispakke derfra, en engangsforsendelse. Limer inn en link med oversikt over mange gratispakker :)

http://mammanett.no/baby/gratis

De gratispakkene er veldig fine synes jeg-alt som er gratis er bra! emoticon

Så spennende med pakke i posten :)

Siden man ikke får mange av de før det er 3 måneder igjen osv, så har jeg satt en reminder i kalenderen på når jeg kan begynne å signe up, så tar jeg alt i en sleng :) Ellers blir jeg bare å glemme...

Jeg har ikke bestilt noen enda, men fikk mange da jeg gikk gravid med gutten min! Kjempe gøy :)

fiikk den for en stund siden jeg å- Mye kjekt å ha, og mye reklame :)

Back
Topp