Gratisapper?

Frk1991

Gift med forumet
Snøkrystallene2021❄️
Hvilke gravidapper bruker dere? Og hvorfor? :)
 
Babyverden sin og Helseoversikt foreløpig. Mye bra info, og liker knipeøvelsene på Helseoversikt.
 
Jeg brukte babyverdenappen i forrige svangerskap, og har lagt inn denne nye graviditeten i den nå. Synes det er kjekt med små daglige oppdateringer :) . Ellers så har jeg en hel haug med apper liggende på telefonen, men de var ikke like flittig brukt :p:)
 
Preglife bruker jeg. Oversiktlig å fin syns jeg :)
 
preglife er ryddig og god info. Så liker jeg at den fortsetter etter barnet er født med info og tips :)
 
Forløpi har jeg babyverden, Preglife, Libero og helse oversikt.. var vel de pluss en til pappaen jeg ble anbefalt når jeg spurte her inne, så lastet ned alle.. planen var å finne den jeg likte best å beholde den, men forløpi har ikke en skilt seg ut som favoritt:p
 
Jeg har brukt Glow under prøvingen og nå Glow Nurture graviditetsapp. Jeg betaler for premium da, men det finnes gratisversjon med litt færre funksjoner. Personlig liker jeg disse appene mest, da de har vært mye mer presis og riktig mtp syklusen min; når eggløsning er og når jeg skal få mensen. I tillegg har de et forum jeg også har brukt, veldig greit å ha alt på samme sted. Bruker også babyverden sin + Preglife for dagbok og bilder.
 
Sniker
For min del er preggers veldig grei.
Anbefaler også daddy up til mannfolka :)
 
Da blir det nok preglife, Helseoversikt og babyverden!
 
Lastet ned sykt mange med førstemann. Brukte stort sett bare preglife og babyverden, så holder meg til de nå også :)
 
Lastet ned sykt mange med førstemann. Brukte stort sett bare preglife og babyverden, så holder meg til de nå også :)

Hehe, førstegangsgravid her, og har lastet ned fem apper :D Jeg liker også graviditet+, ene og alene pga. den kule 3D modellen uke for uke!
 
Back
Topp