gratis vognskilt???

ORIGINAL: mamma282

ORIGINAL: fruluna

Tviler på at alle får sånn vognskilt.. Sikkert bare lokkemiddel så vi skal registrere oss..

Og det bet vi på gitt [&:][:D][:D] Men det var moro å spille da..hehe

de kan jo ikke si at vi skal få det å så får vi det ikke!det er vel ikke lov vel[&:]

Lov og lov.. tror det ikke før jeg får det i posten!!! [:D][:D]

Tviler på at alle får sånn vognskilt.. Sikkert bare lokkemiddel så vi skal registrere oss..

Og det bet vi på gitt [&:][:D][:D] Men det var moro å spille da..hehe

de kan jo ikke si at vi skal få det å så får vi det ikke!det er vel ikke lov vel[&:]

Lov og lov.. tror det ikke før jeg får det i posten!!! [:D][:D]

men dem kan jo ikke skrive det og så kommer det ikke noe![8D]

Hvis det kommer noe, så kommer det sikkert bare ett klistremerke eller noe sånt som ser ut som vognskilt..
Ikke sånn ordentlig.. Tror jeg da.. [:D][:D]

Er det noe jeg har lært, så er det at ingenting er gratis!!!! [:D]

He he vi får vente i spenning mamma282!! [:D][:D]

Også får du smekke meg på fingrene hvis jeg tar feil

ORIGINAL: Vestlending

Har meldt meg inn.... kjem skiltet i posten????????????

vet ikke sto ikke noe om det!
Var lite info om det ja.....Dårlig!

Noen som har bestilt og fått skiltet?

Jeg har registrert meg, men på slike vognskilt pleier det å stå barnet fødselsdato, men de ba ikke om det, og jeg skrev inn hele navnet til Emma...(med etternavn, og vil jo ikke ha det på skiltet...) Utover det så fant jeg ingen info om det skiltet...

Jeg fikk også reklame i posten og meldte meg inn for å få noe "gratis" men har ennå ikke sett noe til vognskilt i posten...å er 1 mnd siden jeg registrerte meg, så jeg sendte mail til nestle m,en har ikke fått svar ennå.

¨får ikke reg meg jeg. får bare at alle feltene må fylles ut,men har da gjort det[8D][:-]

ORIGINAL: Midt Norge

¨får ikke reg meg jeg. får bare at alle feltene må fylles ut,men har da gjort det[8D][:-]

samme her!

Hvis du trykker på linken til der du skal hake av for at du godkjenner opplysningene, at nestle benytter seg av dine opplysninger (eller noe i den dur), så får du til å registrert deg :)

Må man trykke der hvor det står barnevognskilt for å få det? Så det ikke før etter at jeg registrerte meg. Fikk mail og trykket på der og da så jeg det.

Skiltet vårt kom idag. Jeg ble skuffet, den så ikke ut som de orginale skiltene. Ikke var det refleks på det heller.  Men hva kan man forlange når det er gratis [;)]

ORIGINAL: MML

Skiltet vårt kom idag. Jeg ble skuffet, den så ikke ut som de orginale skiltene. Ikke var det refleks på det heller.  Men hva kan man forlange når det er gratis [;)]

Sign!

Back
Topp