gratis vognskilt???

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
gå inn på www.babybonus.no å registrer deg så får du et gratis fra de!! [:D]

koster d noe å registrere seg?

ikke noe etter hva jeg har forstått....

e d berre å melde sej ut me en gong ettepå?
kosta d noke å være medlem?

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

gå inn på www.babybonus.no å registrer deg så får du et gratis fra de!! [:D]

tja.. blir litt vanskelig sia ej ikke har noen unge enda da[;)]

jeg har registrert meg nå fikk reklame med nestle pakka denne gangen... å der står det at det er en gratis klubb så jeg skal innrømme jeg ikke leste så altfor nøye når jeg registrerte meg... [&:]

kansje ej ska bli medlem då[:D]

på forsida står det nederst i høyre hjørne gratis personlig vognskilt eller lignende...

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

jeg har registrert meg nå fikk reklame med nestle pakka denne gangen... å der står det at det er en gratis klubb så jeg skal innrømme jeg ikke leste så altfor nøye når jeg registrerte meg... [&:]

det var jo ikke noe å lese om medlemskap heller...koster nok ingenting tror jeg. meldte meg inn jeg og. er vel mest bare for reklamen sin del....[8D]

Jeg meldte meg inn, koster ingenting men man kan få div. info om babymat o.l. + man kan være med i konkurranser de har.[:D][:D][:D]

Ja det er jo typisk da!!!![:@] Var på posten og henta vognskilt på fredagen jeg da,bestilt fra Barnevognskilt.no,kosta meg 360 kr.......hhrrmmffff![:'(]

Så gøy, var jo sånn konkurranse ting[:)]

Jeg har rwgistrert meg:-)

Har vognskilt allerede....[:)]

Nå har jeg registrert meg og spilt. Får man vognskilt da?[:D]

Nå har jeg registrert meg.
Noen som vet om skiltet plutselig bare kommer??

Tviler på at alle får sånn vognskilt.. Sikkert bare lokkemiddel så vi skal registrere oss..

Og det bet vi på gitt [&:][:D][:D] Men det var moro å spille da..hehe

jeg skrev 0 år

Back
Topp