Gratis UL til Trondheimera =)

Kjempegreier :) Har meldt meg på. Kjekt å både få se spiren en ekstra gang og samtidig bidra til forskning!

Kaktus_86 skrev:
Kjempegreier :) Har meldt meg på. Kjekt å både få se spiren en ekstra gang og samtidig bidra til forskning!

Ja ikke sant! =D

Jeg har også meldt meg på :D supert tilbud!

Skulle ønsket de hadde det her og, da hadde jeg deltatt :)

Jeg er også påmeldt, og har fått første time 25.november :)

Jeg og vil, men er ikke kvalifisert, da jeg hverken er førstegangsfødende eller har hatt
svangerskapsforgiftning tidligere.

~Purpalicious~ skrev:
Jeg og vil, men er ikke kvalifisert, da jeg hverken er førstegangsfødende eller har hatt
svangerskapsforgiftning tidligere.

sign..

Jeg kunne ikke melde meg på siden barnefaren ikke ville bli tatt blodprøve av, noe de har som et krav for å være med :(

mammaen20102012 skrev:
Jeg kunne ikke melde meg på siden barnefaren ikke ville bli tatt blodprøve av, noe de har som et krav for å være med :(

Skal det tas blodprøver av barnefar? Det har ikke jeg fått med meg... Hvor står det?

Jeg skal også være med, har time i begynnelsen av desember :)

mammaen20102012 skrev:

Det har ikke æ heller fått med mæ?!? Kor i alle dager leste du det? Ser bare at dæm ska ta blodprøve av mor, men ikke fra far..

Kaktus_86 skrev:

Word!!!

Kopiert fra infoskrivet:

Både mor og barnefar 
Barnefarens arvemateriale har sannsynligvis også en viss betydning for utvikling av 
svangerskapsforgiftning. Vi er derfor interessert i å få prøvemateriale (blod) fra både mammaen og pappaen til barn født etter svangerskap med svangerskapsforgiftning. Dette er bakgrunnen for at vi spør både deg og pappaen  om å avlegge en blodprøve.

mammaen20102012 skrev:
Kopiert fra infoskrivet:

Både mor og barnefar 
Barnefarens arvemateriale har sannsynligvis også en viss betydning for utvikling av 
svangerskapsforgiftning. Vi er derfor interessert i å få prøvemateriale (blod) fra både mammaen og pappaen til barn født etter svangerskap med svangerskapsforgiftning. Dette er bakgrunnen for at vi spør både deg og pappaen  om å avlegge en blodprøve.

Fant ikke noe om dette i infoskrivet jeg fikk tilsendt...

Har visst ikke vært helt med når æ leste, fant ikke nåkka om det i infoen æ fikk æ heller emoticon Jaja, spiller egentlig ingen rolle for mæ, hadde tenkt å ta med typen på ultralyden uansett =)

Æ ska også 16.desember MaryLou emoticon

GlædeMæMasse skrev:
Har visst ikke vært helt med når æ leste, fant ikke nåkka om det i infoen æ fikk æ heller emoticon Jaja, spiller egentlig ingen rolle for mæ, hadde tenkt å ta med typen på ultralyden uansett =)

Æ ska også 16.desember MaryLou emoticon

Hvilket tidspunkt?? =)

MaryLou skrev:

Hvilket tidspunkt?? =)

Kl. 09.30 =) Ka med dæ? Skulle egentlig ha me kjæresten, men han reiser hjæm til jul samme dagen så æ trur det blir litt stress. Så da blir æ sikkert å dra aleina =)

Back
Topp