gratis ting i forbindelse med graviditet

Aprilmum

Vi venter på lillegull skal komme i april
flere steder på nett ser jeg at man kan få slike gratis bokser med ting man trenger til babyen kommer. står ofte store reklamer på sidene her g der. kanskje vi skal dele noen tips om hvor det lønner seg å innhente disse boksene ? jeg vet om apotek1 hvertfall Smile

Jeg fikk hente lapp til libroklubben sin i går som avhentes på Kiwi. Kjempe fornøyd :)
Venter også på hentelappp til Rimi sin. De andre har jeg bestemt å la være. Da mange av
de gir ut mobil nr ditt til telefon undersøkelser. Ønsker ikke å bli nedringt.

Sniker fra januar forumet. Jeg har hentet alle pakker man kan hente, unntatt Rimi for den kommer i etterkant av fødselen. Vil anbefale bare 1 pakke fra apoteket fordi de 2 man kan få inneholder akkurat det samme :)

Har nettopp hentet en fra apotek 1.. :-) fine ting da! Har også meldt meg inn i nestle for å få smekke, og bestilt på rimi, liberoklubben.. vitus apotek skal vel få ny, så venter på at de åpner for bestilling der..

Har nettopp hentet en fra apotek 1.. :-) fine ting da! Har også meldt meg inn i nestle for å få smekke, og bestilt på rimi, liberoklubben.. vitus apotek skal vel få ny, så venter på at de åpner for bestilling der..
Når kan jeg hente apotekpakken? Er 26+0 nå, kan jeg hente den nå? :-)

Når kan jeg hente apotekpakken? Er 26+0 nå, kan jeg hente den nå? :-)
Jeg ville bare bestilt og gått pg hentet.. de spurte ikke meg om termin, bare sa koden.. jeg er 27+3.. står vel 3 mnd før termin, men de sjekker jo ikke..

Jeg ville bare bestilt og gått pg hentet.. de spurte ikke meg om termin, bare sa koden.. jeg er 27+3.. står vel 3 mnd før termin, men de sjekker jo ikke..
Pakkene bestilte jeg for lenge siden så har bare gått å ventet på å hentet dem ut :-) Kanskje jeg bare skal stikke til byen i morgen for å se om jeg får tatt de ut da og håpe på at ikke spør meg om termin osv siden det ikke er fult 3mnd til termin enda :-)

Pakkene bestilte jeg for lenge siden så har bare gått å ventet på å hentet dem ut :-) Kanskje jeg bare skal stikke til byen i morgen for å se om jeg får tatt de ut da og håpe på at ikke spør meg om termin osv siden det ikke er fult 3mnd til termin enda :-)
Det går sikkert bra! :-) og hvis de sier no på det, sier du bare at det passet best å hente de nå siden du var der og har lang vei el.l.

Jeg fikk hente lapp til libroklubben sin i går som avhentes på Kiwi. Kjempe fornøyd :)
Venter også på hentelappp til Rimi sin. De andre har jeg bestemt å la være. Da mange av
de gir ut mobil nr ditt til telefon undersøkelser. Ønsker ikke å bli nedringt.
Jeg dropper alle sånne pakker denne gangen, da jeg ble nedringt av tlfselgere etter fødselen sist! Hjelper ikke at man har reservert seg.

Back
Topp