Gratis tidlig ultralyd???

Finnsikkemer

Forumet er livet
Snakket med kusina i istad.. henne er 8 uker på vei.. også skal henne til tidlig ultralyd om en uke.. også får henne det gratis`?? hmm.. jeg skal på ultralyd til mandagen (1uke til) og det er privat.. eller fordi jeg er nysgjerrig :P og det koster 800 eller noe.. jeg har ikke fått noe hennvisning av legen min så kan hende det er derfor?

Hvis det er grunn til at du er bekymret av noe slag så får du henvisning av legen din.. de sier vel at det må være medisinsk grunn...
MEN Jeg har allerede hatt to (uke 6 og u 14) og ingen medisinsk grunn annet enn at jeg først var bekymret pga hadde akutte smerter i nedre del av ryggen så jeg knapt kunne gå og sitte, og den siste ba jeg ikke om en gang men sa noe om at jeg var bekymret for jeg følte meg slettes ikke gravid..

Legen min er super da så var nok bare heldig?!?

om du ikke har regemlessig mens eller ikke husker siste mens før du ble gravid, så blir du sendt på tidli UL, det ble i allefall jeg sist svangerskap...sånn at de kan fastsette termindato...

jeg var på ultralyd i uke 14, men kun fordi jeg hadde uregelmessig mens og var ganske sikker på at jeg var i uke 18. betalte ingenting, og nå får jeg en ny en i uke 18. mon tro om jeg må betale for begge da? gleder meg iallefall, helt fantastisk å se den lille!

jeg får gratis ultralyd, det er en i byen her som ikke tar betalt. han andre tar 100 kr, det er også noen som tar 500 kr og noen som tar 750 kr.

jeg fikk gratis UL pga jeg viste ikke hvor langt jeg hva på vei og dagen før jeg testet posetiv blødde jeg og da viste jeg hvertfall ikke. skal til UL uke 17+6 også.

Jeg skal på ul i morgen er i uke 14, jeg skal pga bekken prob å at det muligens er to små der inne istede for en....
Er det for nysgjerrighetens skyld men vil eler ønsker ul synest jeg det er helt fear at man må bet for den selv... det ligger jo på rundt 500 til 1000 for en time avhengig av hvor man går

ORIGINAL: el nino

jeg var på ultralyd i uke 14, men kun fordi jeg hadde uregelmessig mens og var ganske sikker på at jeg var i uke 18. betalte ingenting, og nå får jeg en ny en i uke 18. mon tro om jeg må betale for begge da? gleder meg iallefall, helt fantastisk å se den lille!

nei d tror jeg ikke, den i uke 18 er gratis

Back
Topp