Gratis prøvepakker

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Men den får du jo tilsendt når det nærmer seg termin, sånn max tre mnd før? Var i alle fall sånn da jeg fikk

Prøvde å bestille Libro sin pakke og fikk til svar at jeg allerede var registrert og fikk ikke noe. "Det er bare en pakke pr barn. " Jeg bestilte pakke til datteren min men det er jo nå 3 år siden..... !

Nettopp henta ut libero sin pakke til nr 2, hadde den også til storesøster for 3år sia... fikk hentelapp i posten for ett par uke sia og e no 6 uke til termin ;) men har du registert inne på libero.no at du vente nr 2?

Prøvde å bestille Libro sin pakke og fikk til svar at jeg allerede var registrert og fikk ikke noe. "Det er bare en pakke pr barn. " Jeg bestilte pakke til datteren min men det er jo nå 3 år siden..... !

Dette fikk jeg med Rimi pakken, jeg sendte Mail og fikk ordnet det :)
Jeg er førstegangs da så hadde ikke registrert meg i det hele tatt..
Men prøv p send en mail ;)

Fant ut av det . måtte inn på profilen og forandre på statusen min fra småbarnsmamma til gravid. Da kunne jeg få ny pakke. :)

Etter å ha venta lenge på den etter registering, så prøvde jeg å registrere meg på nytt. Siden jeg trodde jeg hadde gjort noe feil... Brukte da min andre mail adr og fikk 2 hente lapper på rappen... 2 dager etter...

Hvorfor var den bra og hva inneholdt den? :)
Jeg syntes også denne var bra. Mest fordi det inneholdt skikkelige pakker av ting, og ikke bare sånne små prøvepakker som noen av eskene inneholder. Det er en stund siden jeg hentet den ut nå, så jeg husker ikke alt innholdet, men den inneholdt i alle fall en bleiepakke, en pakke tørre vaskekluter, en pakke våtservietter, en pakke vaskemiddel og badesåpe til baby.

Og det vaskepulveret fikk ikke jeg, det var "mysteriepakken" som varierer fra pakke til pakke, veldig mange fikk vaskepulver, jeg fikk en pakke ammeinnlegg!

Og det vaskepulveret fikk ikke jeg, det var "mysteriepakken" som varierer fra pakke til pakke, veldig mange fikk vaskepulver, jeg fikk en pakke ammeinnlegg!
Jeg skulle gjerne ha sett på ammeinnlegg istedenfor en pakke med vaskemiddel. Er det gode ammeinnleggene? God kvalitet?

Ja, jeg er glad jeg fikk ammeinnlegg heller enn vaskemiddel jeg bruker bare flytende blenda uansett.

Jeg vet ikke noe om kvaliteten på ammeinnleggene, for jeg har ikke melk enda så jeg har ikke tatt dem i bruk.

Back
Topp