Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Den kan hentes når som helst så lenge du har den lappen![]()
Prøvde å bestille Libro sin pakke og fikk til svar at jeg allerede var registrert og fikk ikke noe. "Det er bare en pakke pr barn. " Jeg bestilte pakke til datteren min men det er jo nå 3 år siden..... !
Prøvde å bestille Libro sin pakke og fikk til svar at jeg allerede var registrert og fikk ikke noe. "Det er bare en pakke pr barn. " Jeg bestilte pakke til datteren min men det er jo nå 3 år siden..... !
Mange rimier er tomme- jeg har ikke fått. Har lapp men har ikke funnet en butikk som har...Da får jeg ta meg en tur på butikken, fikk lappen i går![]()
Etter å ha venta lenge på den etter registering, så prøvde jeg å registrere meg på nytt. Siden jeg trodde jeg hadde gjort noe feil... Brukte da min andre mail adr og fikk 2 hente lapper på rappen... 2 dager etter...Prøvde å bestille Libro sin pakke og fikk til svar at jeg allerede var registrert og fikk ikke noe. "Det er bare en pakke pr barn. " Jeg bestilte pakke til datteren min men det er jo nå 3 år siden..... !
Hvilken lappNei. Den kan hentes når som helst så lenge du har den lappen![]()
Hvorfor var den bra og hva inneholdt den?Fikk Rema sin for er par dager siden. Var kjempebra synes jeg![]()
Jeg syntes også denne var bra. Mest fordi det inneholdt skikkelige pakker av ting, og ikke bare sånne små prøvepakker som noen av eskene inneholder. Det er en stund siden jeg hentet den ut nå, så jeg husker ikke alt innholdet, men den inneholdt i alle fall en bleiepakke, en pakke tørre vaskekluter, en pakke våtservietter, en pakke vaskemiddel og badesåpe til baby.Hvorfor var den bra og hva inneholdt den?![]()
En aventsmokk, vaskepulver, badesåpe fra Remas nye merke, bleiepakke fra Rema, en body str 62, våtservietter og tørrservietter.Hvorfor var den bra og hva inneholdt den?![]()
Jeg skulle gjerne ha sett på ammeinnlegg istedenfor en pakke med vaskemiddel. Er det gode ammeinnleggene? God kvalitet?Og det vaskepulveret fikk ikke jeg, det var "mysteriepakken" som varierer fra pakke til pakke, veldig mange fikk vaskepulver, jeg fikk en pakke ammeinnlegg!