gratis pakker

leia81

Glad i forumet
sjekka litt pakker nå, å fant ut at man får faktisk ikke nye når man får flere barn..
skjønner den men er jo litt teit det å da, står kun 1 pk per husholdinig,, men trodde det bare var snakk om når man betilte til sitt ene barn. men det begynte på nytt når man fikk flere...

Hvilke er det snakk om her da?
Vi har heldigvis flyttet siden sist, så da kan jeg lure til meg noen hvertfall[8D]

Når jeg gikk gravid med Enya så fikk både jeg og sambo pakker fra libero klubben..

Så er jo bare å prøve å registrere seg med 2 forskjellige email adresser..

så på rimi og apotek 1 sin, og der fikk jeg bare beskjed om at jeg var registrert og pakken hentet...

men til dere som har flyttet kan dere jo bare bestille tenker jeg :)

Jeg har fått libero og rimi pakka, til begge barna mine...[:D]

Hæ? ville jo tru at man får lov å få en ny pakke når man får ny baby...

Jeg skrev mail til Rimi for å høre hvertfall, og da fikk jeg tilbake at dette skulle være en "smaksprøve" på produktene deres, og at det hadde jeg allerede fått [:'(]

ORIGINAL: Gopio

Jeg skrev mail til Rimi for å høre hvertfall, og da fikk jeg tilbake at dette skulle være en "smaksprøve" på produktene deres, og at det hadde jeg allerede fått [:'(]

Så teit...

bestilt i typen sitt navn æ :P

når det gjelder apotek og libero pakkene er det bare til å sende en mail til de og si at dere er gravide på nytt.. jeg fikk en jente i juli 09 og eg sende mail at eg no ventet en til i september og da fikset de det så kunne eg bestille nye pakker [:D]

ORIGINAL: nette23

når det gjelder apotek og libero pakkene er det bare til å sende en mail til de og si at dere er gravide på nytt.. jeg fikk en jente i juli 09 og eg sende mail at eg no ventet en til i september og da fikset de det så kunne eg bestille nye pakker [:D]

signerer den,bare eg fikk juni 08[;)]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

ORIGINAL: nette23

signerer den,bare eg fikk juni 08[;)]

Holder det ikke å registrere den nye babyen på liberoprofilen?

Back
Topp