Gratis pakker

Macy_s

Blir kjent med forumet
Hvilke grats pakker har dere fått til nå???

Føler at jeg har ventet kjempe lenge på å få de, er nok litt utålmodig også.
Vil så gjerne ha tingene klare før lille gullet vårt kommer!!!

har hentet apotek 1 pakke, bleiebøtte, go¨bok pakke og venter på rimi pakk. har gave kort på welenda pleie produkter bare må hente de

Jeg har hentet bleiebøtte, babybox på Apotek1 og babybox på Lindex. Den på Lindex kan du bestille på www.libero.no [:)] Må bli medlem da, så får du gavekort i posten. [;)] Har fått fra Go'boken i posten, og venter på verdikort fra Rimi [:)]

Må man bli medlem i go boken?

oh ja jeg venter på libero paken også:) gavekort kommer sikker snart:)

ORIGINAL: LMG86

Må man bli medlem i go boken?

Ja, tror det. Og da får du automatisk nye bøker en gang i måneden når nurket kommer. Men du kan hele tiden avbestille deler av eller hele pakken, så det er ingen kjøpsplikt [:)]

Har kun fått apotekpakken jeg. Venter på rimi og libero sin.

Har hentet bleiebøtte, apotek1 pakken, og go'boken, og fikk liberopakken for ca en uke siden[:D]
Venter på rimi pakke og bam pakke ihvertfall, husker ikke om det er noe mer enn det[:)]

Har ikke hentet noen enda, men har bestilt Apotek pakken, Rimi pakken, BAM bakken og Libero pakken :)

Er med i libero klubben, og trodde jeg hadde blitt med på rimi og apotek 1 sine sider for lenge siden, men så langt har jeg bare fått pakke fra bam og det er ei god stund siden, tror det var før jul...

Jeg har fått BAM pakken og apoteket sin pakke. Venter på Liberopakken og Rimi pakken og skal melde meg inn for å få bleiebøtta.

Av de to jeg har fått så er det apoteket sin jeg likte best, men skal ikke klage på BAM heller for jeg har jo fått noe gratis[:)]

Jeg har fått den fra bam, bleiebøtte, fra go'boken, weleda og skal hente fra apoteket i dag. Venter på verdikort fra libero og rimi for å få hentet de=)

Når fikk dere den Weleda-pakken? Jeg registrerte meg for mange måneder siden, men har ikke fått noenting.

Hva får man fra welda???

Husker at jeg har lest en plass at vi kan få gratis bleiebøtte men husker ikke hvor... noen som kan hjelpe.

Har forresten hentet pakken fra apotek 1, og har fått bam pakken. synes det er moro og gleder meg til rimi og lindex pakkene kommer :)

Har fått: apotek 1, lindex og bam sin. Har også fått poeng gaven fra libero som jeg bestilte for noen dager siden. Venter fortsatt på rimi sin.

Har lindex også? Var inne på lindex.no, men fant ingenting?

Har fått faktisk 3 bam pakker, ikke spør meg hvordan det skjedde, fikk 2 på meg og 1 på mannen hehe , Så har hentet apotek pakken, og fått verdikortet til libero pakken som en heter i lindex butikken, hentet bleiebøtten og blir flittig brukt. ( er ganske fornøyd med den, ingen lukt og den står rett på fliser med varmekabler) , venter på rimi pakken men den kommer jo ikke før tett opp i termin...

Du som skrev at de ikke hadde noe på lindex sin side. Du må gå på www.liebro.no å melde deg inn i libero klubben. Da får du tilsendt et gavekort i posten som en leverer inn på lindex butikker og får ut en pakke =)

Aha! Men det har jeg jo allerede gjort [:)]
Har bare ikke fått noe ennå.... Er det etter en spesiell uke man får det eller?
Har bare fått apotek-pakken og BAM-pakken til nå..
Noen som trenger en rosa smokk? [;)]

ORIGINAL: IreneL

Aha! Men det har jeg jo allerede gjort [:)]
Har bare ikke fått noe ennå.... Er det etter en spesiell uke man får det eller?
Har bare fått apotek-pakken og BAM-pakken til nå..
Noen som trenger en rosa smokk? [;)]

Den blir sendt ut tidligst 2 mnd før fødselen !
Bleiebøtten får en i uke 28 ved å registrere seg på www.barnashus.no og skrive ut en kvittering. Gå inn i butikken å hente den [:)]!
Ja fikk eller rette sagt mannen fikk rosa smokk i bam pakken hehe. 1 pakke jeg fikk var den hvit, og pakke nr 2 til mannen var rosa og no fikk jeg søren meg en til pakke og den var blå [;)]. Skjønner ikke hvorfor de har sendt så mange te meg

Back
Topp