Gratis Pakker

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Har noen bestilt noen å hvem og var dere fornøyde om dere alt har hentet?

Jeg har bestilt fra Libro klubben som hentes hos kiwi og Rimi sin idag.
Hadde tenkt noen andre også men da kunne bli oppringt med marked undersøkelses på telefon å det gidder jeg ikke og de registerte navnet og adressen ditt i et register av noe slag....

Jeg har hentet en på vitusapotek. Der fulgte det med en liten tåteflaske, smokk, diverse kremprøver, 100 tvättlappar og noen brosjyrer! Synes det var helt greit :) det er jo tross alt gratis, og det var en del forskjellige prøver, pluss at det fulgte med en krem til pappaen :D hehe.

Apotek 1

Har noen bestilt noen å hvem og var dere fornøyde om dere alt har hentet?

Jeg har bestilt fra Libro klubben som hentes hos kiwi og Rimi sin idag.
Hadde tenkt noen andre også men da kunne bli oppringt med marked undersøkelses på telefon å det gidder jeg ikke og de registerte navnet og adressen ditt i et register av noe slag....
Vitus apotek og apotek1

Har hentet fra vitus og barnas hus, i den fra barnas hus (babybox) fulgte det med bla. Smokk for nyfødt og pysj fra reflex :)

Synes apotek1 og vitus apotek var supre bokser :) barnashus var helt ok, venter fortsatt på Rimi sin, og da tror jeg det var alle?

Syns den var veldig bra den fra apotek1 :) mammabox blei jeg litt skuffa over, fikk en pysj i Str 92 lissom, er jo flere mnd til den kan brukes!

Har jeg forstått det rett at den fra Kiwi er samme som en kan hente på apoteket?

Venter også på Rimi - var det der det sto at en fikk lapp i posten??

Syns den var veldig bra den fra apotek1 :) mammabox blei jeg litt skuffa over, fikk en pysj i Str 92 lissom, er jo flere mnd til den kan brukes!
92 var stort ja.. Fikk min i str 74, kan du ikke bare få byttet den da? Er visst mulig hvis du fikk den utlevert på barnas hus :)

92 var stort ja.. Fikk min i str 74, kan du ikke bare få byttet den da? Er visst mulig hvis du fikk den utlevert på barnas hus :)
Fikk den fra barnas hus, ja. Men det var jo ikke noe lapp på den, så trur ikke jeg får byttet den? :) får vel uansett bruk for den på et tidspunkt!

Back
Topp