Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: turtles
Jeg har aldri betalt noe under svangerskapet, uansett om det er svangerskapsrelatert eller ikke. Legen min har alltid skrevet det uansett [:)]
Jeg har aldri betalt noe under svangerskapet, uansett om det er svangerskapsrelatert eller ikke. Legen min har alltid skrevet det uansett [:)]
ORIGINAL: TonjeJenta
ORIGINAL: Fru Lotten
Om du tok GU, skal du betale for det[:)]
Aldri betalt for GU hos fastlegen nei? Det er jo absolutt svangerskapsrelatert.
Ikke for UL hos fastlegen heller. Jeg bare går jeg... går da aldri innom betalingsluka overhode[:-]
ORIGINAL: dalensjenta
Det er bare gratis så lenge det er svangerskapsrelatert. hvis du kommer noe som ikke har med svangerskapet å gjøre, må du betale.
ORIGINAL: lnie
Ikke for UL hos fastlegen heller. Jeg bare går jeg... går da aldri innom betalingsluka overhode[:-]
UL er det eneste jeg betalte for innimellom, 100 kr. For legen min sa at siden han tok UL bare for å gjøre det så jeg skulle få se, det var ikke noe grunn til det, så måtte jeg betale. Men var noen ganger han dreit i det.
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: lnie
UL er det eneste jeg betalte for innimellom, 100 kr. For legen min sa at siden han tok UL bare for å gjøre det så jeg skulle få se, det var ikke noe grunn til det, så måtte jeg betale. Men var noen ganger han dreit i det.
Det er bullshit! Da har han jo gjort det bare for å presse penger av deg. Smålig..