Gratis gaver til gravide:)

veienerlang

Elsker forumet
Noen som har begynt å bestille av disse? Jeg har bestilt noen, libero, rimi, apotek:) noen som vet av flere? Kjekt med små prøver av produkter:) jobber i KIWI å gleder meg til jeg kan hente min baby box:) men har ikke funnet den enda, men lurer på om det er libero?

Jeg gjorde det sist jeg var gravid, skulle jo egentlig hatt termin rundt nå! må jo si at det ikke var mye gøy å få masse brev i posten fra libero apoteker osv.. i forrige måned :/ så jeg venter til jeg har komt over de "hellige" 12 ukene før jeg setter i gang med bestillinger :) hehe..

Sist fikk jeg Libero, pampers fra Rimi, to fra apotek, virus og boots, men venter med å bestille

Mange fine pakket der ute, men jeg skal vente til etter 12 uker, i hvertfall. Sist kjøpte jeg en body for å overraske mannen min med positiv test, men etter at jeg mistet har jeg ikke orket å vite av den. Men mange koselige pakker altså :)

Jeg gjorde det sist jeg var gravid, skulle jo egentlig hatt termin rundt nå! må jo si at det ikke var mye gøy å få masse brev i posten fra libero apoteker osv.. i forrige måned :/ så jeg venter til jeg har komt over de "hellige" 12 ukene før jeg setter i gang med bestillinger :) hehe..

Jeg skulle også hatt termin rundt nå... Jeg har også tenkt å vente til at ting er sikkert denne gangen!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

jeg skal prøve så godt jeg kan å vente til uke 12, pga min historie med spotanaborter :) men kommer vel kanskje til å kikket litt på ting etter uke 8 siden jeg som regel har mistet før uke 6 alle de andre gangene.

Back
Topp