Gaupa84 Glad i forumet VIP 30 Mar 2011 #1 Lurer på å skaffe meg en annen mail, da hotmailadressen min ble laget da jeg var fjortis med stor F. Andre greie og gratis mailtjenester?
Lurer på å skaffe meg en annen mail, da hotmailadressen min ble laget da jeg var fjortis med stor F. Andre greie og gratis mailtjenester?
Imsofly Forumet er livet 30 Mar 2011 #3 googlemail (gmail) Yahoo kan jo lage nye "hotmail".. kan også ha Live.no / live.com [:)]
Thers Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Mailykke 2018 30 Mar 2011 #4 Definitivt anbefaler jeg gmail.com [:)]
Molly80 Forumet er livet 30 Mar 2011 #6 ORIGINAL: metalmom Du kan ha flere kontoer hos hotmail. Jeg har det. [8D] Jeg å [:D]
MICAmor Forumet er livet VIP 30 Mar 2011 #7 Ble rådet til å ha Gmail av en slik datafyr. Skaffet meg det - og er kjempefornøyd.[:D]
S SOG123 Første møte med forumet 14 Aug 2011 #9 Du kan prøve bMail, veldig fornøyd med det. Du vil da få en @bmail.no mail. bMail
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 15 Aug 2011 #10 Starbucks_ skrev: Gmail
Hoppande teltplugg Forumet er livet 15 Aug 2011 #13 Med fare for å repetere det generelle svaret her.. G-mail, uten tvil! Mer oversiktelig, mye større plass, og generelt bedre..
Med fare for å repetere det generelle svaret her.. G-mail, uten tvil! Mer oversiktelig, mye større plass, og generelt bedre..
Hoppande teltplugg Forumet er livet 15 Aug 2011 #14 Med fare for å repetere det generelle svaret her.. G-mail, uten tvil! Mer oversiktelig, mye større plass, og generelt bedre..
Med fare for å repetere det generelle svaret her.. G-mail, uten tvil! Mer oversiktelig, mye større plass, og generelt bedre..