Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker du hvilke sider du slapp å tenke på avbestilling?babypakker.no har en fin oversikt. Bare merk at noen av pakkene er gratis, men du blir medlem for så og så lenge og får tilsendt pakker du må betale for. Noen plasser kan man avbestille disse pakkene om du ikke vil ha de tilsendt, men jeg følte det bare ble stress så valgte kun de uten noen sånne pakker jeg måtte huske å avbestille. Tenkte det kom til å bli vanskelig å huske det i ammetåka.
Tror det var de bok-klubbene som krevde avbestilling. Ser ut til at de andre foruten den bleiebøtta hos Barnas Hus er listet opp av de andre over her.Husker du hvilke sider du slapp å tenke på avbestilling?
Hadde samme problem med Kiwi med førstemann i 2022Har fått ifra libero å hentet på apotek1, aktiverte på Kiwi å ventet 3 dager for å hente men ingen Kiwi butikker hadde esken inne så jeg måtte vente å når jeg dro på lørdag som var så fikk jeg ikke hentet ut selv om jeg sto som aktivertså da driter jeg i den da
![]()
Har fått ifra libero å hentet på apotek1, aktiverte på Kiwi å ventet 3 dager for å hente men ingen Kiwi butikker hadde esken inne så jeg måtte vente å når jeg dro på lørdag som var så fikk jeg ikke hentet ut selv om jeg sto som aktivertså da driter jeg i den da
![]()
Hentet på min lokale kiwi i går uten problemer. Hun scannet ikke trumf id før hun hadde scannet selve boksen, så i teorien skal den jo være aktiv til du henter den? I eposten etter bestillingen står det at jeg kunne hente ut t.o.m 24 April.Hadde samme problem med Kiwi med førstemann i 2022har ikke prøvd å hente de nå, men er ikke veldig optimistisk
Skjema på babybox.no, også må du bli med i apotek1 kundeklubbHvordan får man den på apotek1?
Takk for svar, skal sjekke det utSkjema på babybox.no, også må du bli med i apotek1 kundeklubb![]()
sjekk ut babypakker.no så står det info om alle som tilbys per dags datoTakk for svar, skal sjekke det ut![]()
Nå når rema gikk fra æ til Rema app, så har de lansert egen ferdigpakket boks. Denne inneholder ikke like mye som når man plukket selvsjekk ut babypakker.no så står det info om alle som tilbys per dags dato
Jeg og mannen bestilte begge fra kiwi og apotek 1 og rema 1000. På rema plukker man den selv på butikken, det må bare aktiveres og knyttes til appen.
Tuller du? Så teit! Rakk det på målstreken vi da, for vi hentet de ut samme uken som nye appen kom. Pakkene vi fikk fra kiwi manglet gulpeklut som jeg så «alle» andre har fått, men man skal vel ikke klage over noe når man får det gratisNå når rema gikk fra æ til Rema app, så har de lansert egen ferdigpakket boks. Denne inneholder ikke like mye som når man plukket selv
Jeg hadde aktivert i appen, manglet bare motivasjon til å dra og plukkeTuller du? Så teit! Rakk det på målstreken vi da, for vi hentet de ut samme uken som nye appen kom. Pakkene vi fikk fra kiwi manglet gulpeklut som jeg så «alle» andre har fått, men man skal vel ikke klage over noe når man får det gratisOg spesielt ikke når vi fikk hentet ut dobbelt ut, helt gull
![]()
Føler med deg, jeg dro ikke innom før de hadde tilbud på noe som lokket meg inn i butikkenJeg hadde aktivert i appen, manglet bare motivasjon til å dra og plukkeså jeg var noen dager for sen. men men. Så lurt! Kanskje jeg må rekruttere han i babybox-hentingen også
![]()
takk for tipssjekk ut babypakker.no så står det info om alle som tilbys per dags dato
Jeg og mannen bestilte begge fra kiwi og apotek 1 og rema 1000. På rema plukker man den selv på butikken, det må bare aktiveres og knyttes til appen.
Jeg hadde aktivert i appen, manglet bare motivasjon til å dra og plukkeså jeg var noen dager for sen. men men. Så lurt! Kanskje jeg må rekruttere han i babybox-hentingen også
![]()