Gratis babypakker

Milla345

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2025
Hvor henter dere det? Kanskje noen vet om en plass som ikke alle andre vet om, skriv under her! :laughing002

Jeg vet om:
- Apotek 1
- Rema 1000

babypakker.no har en fin oversikt. Bare merk at noen av pakkene er gratis, men du blir medlem for så og så lenge og får tilsendt pakker du må betale for. Noen plasser kan man avbestille disse pakkene om du ikke vil ha de tilsendt, men jeg følte det bare ble stress så valgte kun de uten noen sånne pakker jeg måtte huske å avbestille. Tenkte det kom til å bli vanskelig å huske det i ammetåka.

babypakker.no har en fin oversikt. Bare merk at noen av pakkene er gratis, men du blir medlem for så og så lenge og får tilsendt pakker du må betale for. Noen plasser kan man avbestille disse pakkene om du ikke vil ha de tilsendt, men jeg følte det bare ble stress så valgte kun de uten noen sånne pakker jeg måtte huske å avbestille. Tenkte det kom til å bli vanskelig å huske det i ammetåka.
Husker du hvilke sider du slapp å tenke på avbestilling?

Fått fra Libero, Barnas hus og valgfri pakke hos bokklubben. Skal hente fra:
- Rema1000
- Kiwi
- Apotek1

Har fått ifra libero å hentet på apotek1, aktiverte på Kiwi å ventet 3 dager for å hente men ingen Kiwi butikker hadde esken inne så jeg måtte vente å når jeg dro på lørdag som var så fikk jeg ikke hentet ut selv om jeg sto som aktivert :sorry::sorry: så da driter jeg i den da :p

Har fått ifra libero å hentet på apotek1, aktiverte på Kiwi å ventet 3 dager for å hente men ingen Kiwi butikker hadde esken inne så jeg måtte vente å når jeg dro på lørdag som var så fikk jeg ikke hentet ut selv om jeg sto som aktivert :sorry::sorry: så da driter jeg i den da :p
Hadde samme problem med Kiwi med førstemann i 2022 :hilarious: har ikke prøvd å hente de nå, men er ikke veldig optimistisk

Hadde samme problem med Kiwi med førstemann i 2022 :hilarious: har ikke prøvd å hente de nå, men er ikke veldig optimistisk
Hentet på min lokale kiwi i går uten problemer. Hun scannet ikke trumf id før hun hadde scannet selve boksen, så i teorien skal den jo være aktiv til du henter den? I eposten etter bestillingen står det at jeg kunne hente ut t.o.m 24 April.
Kanskje hør om de vet når de får dem inn igjen, så dere kan hente da? Anbefales hvertfall. Var 2 forskjellige pakker bleier, våtservietter, truseinnlegg, bind, engangskluter og ammeinnlegg :)

sjekk ut babypakker.no så står det info om alle som tilbys per dags dato :)
Jeg og mannen bestilte begge fra kiwi og apotek 1 og rema 1000. På rema plukker man den selv på butikken, det må bare aktiveres og knyttes til appen.
Nå når rema gikk fra æ til Rema app, så har de lansert egen ferdigpakket boks. Denne inneholder ikke like mye som når man plukket selv

Nå når rema gikk fra æ til Rema app, så har de lansert egen ferdigpakket boks. Denne inneholder ikke like mye som når man plukket selv
Tuller du? Så teit! Rakk det på målstreken vi da, for vi hentet de ut samme uken som nye appen kom. Pakkene vi fikk fra kiwi manglet gulpeklut som jeg så «alle» andre har fått, men man skal vel ikke klage over noe når man får det gratis :) Og spesielt ikke når vi fikk hentet ut dobbelt ut, helt gull :gen014

Tuller du? Så teit! Rakk det på målstreken vi da, for vi hentet de ut samme uken som nye appen kom. Pakkene vi fikk fra kiwi manglet gulpeklut som jeg så «alle» andre har fått, men man skal vel ikke klage over noe når man får det gratis :) Og spesielt ikke når vi fikk hentet ut dobbelt ut, helt gull :gen014
Jeg hadde aktivert i appen, manglet bare motivasjon til å dra og plukke :smiley-ashamed004 så jeg var noen dager for sen. men men. Så lurt! Kanskje jeg må rekruttere han i babybox-hentingen også :D

Jeg hadde aktivert i appen, manglet bare motivasjon til å dra og plukke :smiley-ashamed004 så jeg var noen dager for sen. men men. Så lurt! Kanskje jeg må rekruttere han i babybox-hentingen også :D
Føler med deg, jeg dro ikke innom før de hadde tilbud på noe som lokket meg inn i butikken :laughing002
Gjør det! Har ikke kjøpt inn bleier annet enn de vi har fått i pakkene, så får vi testet hva vi liker liker best. Og fra apoteket får man jo flaske og smokk, så kjøper heller ikke noe annet før vi ser hva behov som kommer. Verken meg eller mannen brukte smokk som barn, så vi har ikke bestemt oss om det er noe vi skal teste ut eller ikke enda :)

Samme her.
Hadde aktivert og så plutselig at det var blitt omgjort fra å plukke til å hente pakke.

Kjipt at det er mindre i pakken da.

Back
Topp