Vil bare tipse om denne hjemmesiden: https://babypakker.no/ der er alle babypakkene samlet... Jeg har allerede vært på Nameit og hentet meg en gratis babypakke som inneholdt en body, bukse og koseklut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker å bestille flere av de. Nameit plages jeg med. Fikk aldri den mailen jeg skulle få for å bekrefte...
Er det lenge siden du registrerte deg? Jeg gjorde det i dag, og det sto at man først skulle få mailen etter en uke
Er vel over 3 uker siden nå... Har sjekket søppelposten også.
Min havnet blant søppelmailen, men går ut i fra at du har sjekket der også altsåTenker å bestille flere av de. Nameit plages jeg med. Fikk aldri den mailen jeg skulle få for å bekrefte...
Hva var det i nameit-pakken?Jeg har hentet nameit pakken. Tror ikke jeg henter de andre, vil helst ikke ha så mye reklame og markedsføringstlf
Er det alle som har markedsføring? På rema sin står det at informasjonen ikke vil bli benyttet videre..
Den til apotek1 synes jeg virker veldig drøy:
Jeg vil gjerne ha en BabyBox med mange flotte produkter. Jeg samtykker til å motta markedsføringshenvendelser, informasjon og vareprøver per telefon, post, e-post, SMS eller via andre elektroniske medier fra Nordic Family Group AB, (BabyBox) og deres samarbeidspartnere, Apotek1, Boob , Egmont (magasinet Foreldre & Barn), Gjensidige, HTS Safety (forhandler BeSafe bilstoler og Voksi vognposer), Liberoklubben, Procter & Gamble - Pampers og Sandviks AS (f.eks Goboken). Dette samtykket vil overstyre en eventuell reservasjon i reservasjonsregisteret. Jeg er kjent med at jeg til enhver tid kan reservere meg mot slike henvendelser ved å følge instruksjonene under «avregistrere». Bestiller du en BabyBox samtykker du også till att bli medlem i Apotek1 Kundeklubb og Liberoklubben
Jeg samtykker også til at tilbyderen av BabyBox, Nordic Family Group AB, samler inn, oppbevarer og videreformidler personopplysningene jeg har oppgitt i dette skjemaet, til de samarbeidspartnerne som er angitt ovenfor. Nordic Family Group AB og samarbeidspartnere vil behandle personopplysningene for det formål å sende ut markedsføringshenvendelser som beskrevet ovenfor. Dette samtykket vil overstyre en eventuell reservasjon i reservasjonsregisteret.
Hva var det i nameit-pakken?