Gratis babypakker

Oversøster81

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
Har hentet ut gratis babypakker på apoteket, Kiwi og Rema nå:) Fått bleier til babyen, bind til meg, smukke, engangs vaskekluter, våtservietter, leke, kremer, body, ammeinnlegg + mm:) Er det flere som har fått gratispakker? Evt tips om andre steder man kan få?

Det er vel en fra name it?

Har fått fra nameit, bukse, body og koseklut. Å betalte rundt 60kr for pakke fra skoringen[emoji6]

De har også gratis bleiebøtte på barnas hus og sparkjøp, men da må man kjøpe poser til bøtten som er svindyre...

Har hentet fra kiwi, Apotek1 og Rema1000.

Vær litt obs og husk å les betingelsene. Dere godtar ganske mye rart når dere signerer på slike pakker ;)

Enig, men medlemskap i kundeklubb og litt nyhetsbrev synes jeg var en grei deal for de babypakkene:-)

Synes dessuten det har kommet med endel gode tilbud på de nyhetsbrevene som har vært grei å få med seg:-) og blir man lei så er det smal sak å melde seg av igjen;-)

Jeg har hentet hos Kiwi, Apotek1, Rema1000 og Name It.
Kjempefornøyd! :happy:
+ bleiebøtte hos Barnas Hus

Vil du utdype?

Noe mer enn vi godtar ved å være medlem her? :)
Ja, det kan jeg gjerne utdype litt.
F.eks apotekpakkern, der godkjenner man at informasjonen du legger inn blir delt med samarbeidspartnere. Dette vil si at du kan bli oppringt av selgere, få mail eller post med reklame. Blant annet fra Sandviks - Goboken. Du legger inn termindatoen din og vil da automatisk få en mail/post i postkassen med tekst ala noe som "Gratulerer med babyen" ca noen uker etter terminen.
Jeg jobber i kundeservice for Goboken (samme som har Babyverden) og vi mottar innimellom noen litt sure/oppgitt mail med "Hvor har dere fått min informasjon"

Dette gjelder nok flere pakker enn akkurat bare denne. Nå har ikke jeg studert alle vilkårene på alle pakkene, men jeg tror det er lurt dere leser disse nøye ;)

Back
Topp