Gratis babypakker

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Noen som holder oversikt over de som finnes? Vi kan jo legge ut våre vurderinger og tips om gratis produkter til gravide og babyer her :)

Jeg vet om REMA1000 babypakke og Apotek1 sin babypakke.

Hentet både fra apotek 1 og og libero før nyttår. Begge inneholder flere lure ting. :) Nå er det 3 måneder til termin så da skal jeg bestille REMA sin også. Med storesøster hadde vitus også babypakke, men de har vel slutta med det?

Hentet både fra apotek 1 og og libero før nyttår. Begge inneholder flere lure ting. :) Nå er det 3 måneder til termin så da skal jeg bestille REMA sin også. Med storesøster hadde vitus også babypakke, men de har vel slutta med det?

Fikk du hentet fra apotek 1 allerede da? Jeg har bestilt den nå, men det står at jeg må vente til det er 3 mnd igjen til termin..?

Libero slutta med babypakker 31/12-16..... :(
Men er bare å gå innom en Kiwi-butikk å spørre om dem har. Jeg fikk for 2 uker siden bare ved å spørre :)

Fikk du hentet fra apotek 1 allerede da? Jeg har bestilt den nå, men det står at jeg må vente til det er 3 mnd igjen til termin..?
Ingen som spør etter når du har termin ;) Jeg gikk uansett forbi og tenkte at da kunne jeg jo like greit spørre etter boksen selv om det var mer enn 3mnd igjen :)

Fikk hentelapp til Libero sin (måtte hentes før 31/12), glemte det bort i romjulsmaset :(

Noen som holder oversikt over de som finnes? Vi kan jo legge ut våre vurderinger og tips om gratis produkter til gravide og babyer her :)

Jeg vet om REMA1000 babypakke og Apotek1 sin babypakke.
Hvordan får man de fra Tema Rema og Apotek 1? Jeg har kun libero sin, som jeg måtte melde meg inn i klubben for å få.

Da har jeg hentet alle gratispakkene ;) 3 forskjellige pakker som komplimenterte hverandre godt :) bleiebøtten skal jeg vente med :)

Libaropakke er litt skuffende sammenlignet med Apotek1 og Rema sine. Likte Rema1000 best.

Back
Topp