Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Libero slutta med babypakker 31/12-16.....![]()
Hentet både fra apotek 1 og og libero før nyttår. Begge inneholder flere lure ting.Nå er det 3 måneder til termin så da skal jeg bestille REMA sin også. Med storesøster hadde vitus også babypakke, men de har vel slutta med det?
Men er bare å gå innom en Kiwi-butikk å spørre om dem har. Jeg fikk for 2 uker siden bare ved å spørreLibero slutta med babypakker 31/12-16.....![]()
Ingen som spør etter når du har terminFikk du hentet fra apotek 1 allerede da? Jeg har bestilt den nå, men det står at jeg må vente til det er 3 mnd igjen til termin..?
Det var ikke det samme før, men for alt jeg vet kan de ha slått seg sammen..Apotek 1 og vitus apotek er det det samme?
Hvordan får man de fra Tema Rema og Apotek 1? Jeg har kun libero sin, som jeg måtte melde meg inn i klubben for å få.Noen som holder oversikt over de som finnes? Vi kan jo legge ut våre vurderinger og tips om gratis produkter til gravide og babyer her
Jeg vet om REMA1000 babypakke og Apotek1 sin babypakke.
Bestille på nett og hente i nærmeste apotek/butikk.Hvordan får man de fra Tema Rema og Apotek 1? Jeg har kun libero sin, som jeg måtte melde meg inn i klubben for å få.
Det gjorde jeg også, men tok med meg lappen nå og spurte om de fremdeles hadde en jeg kunne få. Jada, det fikk jeg! =)Fikk hentelapp til Libero sin (måtte hentes før 31/12), glemte det bort i romjulsmaset![]()
JaHvilke tre? Rema apotek og libero?