Gratis babypakker

2012,2016og2017<3

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen her som har funnet fler enn apotek 1 og rema 1000 sine? Jeg husker når jeg gikk med første så hadde de på vitus og kiwi osv osv. Har fått helt dilla på å hente sånne pakker :p super spennende å morro. Kjenner jeg gleder meg bare mer og mer til lillesøster kommer :D

Apotek1 tror jeg har☺ søk opp babypakker på google, så får du opp alle som har det tilbudet☺

Gå inn på babypakker.no så finner du alle samlet på en plass :) De fleste der er sånn velkomstgave når du melder deg inn i klubber, men flere gratis ;)

Ok: jeg mener bestemt, at jeg fikk nyss om en helt ny babypakke for et par uker siden. Men jeg husker ikke fra hvor! Er så ny, at google ikke hjalp meg. Flere som har sett den? Eller har jeg helt gravid-ert-hjerne?? :p

Man kan vel bestille mer enn 3 mnd før, men får ikke "hentelapp" på pakken før d er 3 mnd igjen:)

Det må legges inn forventet termin på enkelte , så om man lyver på termin så kan bestillingen legges inn før - men ikke like mye kos med det om en lyver liksom...

Det må legges inn forventet termin på enkelte , så om man lyver på termin så kan bestillingen legges inn før - men ikke like mye kos med det om en lyver liksom...

Jeg la inn min termin (30 juli) i går på 2 av de pakkene, og alt gikk fint...bare beskjed om at hentelappe for pakkene ville bli sendt ut 3 mnd før oppsatt termin;)

Jeg la inn min termin (30 juli) i går på 2 av de pakkene, og alt gikk fint...bare beskjed om at hentelappe for pakkene ville bli sendt ut 3 mnd før oppsatt termin;)
Husker du hvilke? Greit med alt som er gjort når resten går av seg selv :)

Babybox ga de meg bare på apoteket o_O De så at jeg var gravid og lurte på hvor langt på vei jeg var og så ga de den til meg. Jeg stusset litt over at jeg ikke måtte registrere meg for i teorien kan jeg jo hente flere.

Back
Topp