tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Samme herJeg fikk bare en flaske i min pakke fra apoteket og jeg fikk heller ikke bepanthen salven :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJeg fikk bare en flaske i min pakke fra apoteket og jeg fikk heller ikke bepanthen salven :-(
Skriver ikke noe i feltet hvor man skal fylle ut termin da?Jeg henta idag, ingen problem![]()
Jo, men det brydde de seg tydeligvis ikke om i butikkenSkriver ikke noe i feltet hvor man skal fylle ut termin da?
Greit for megJo, men det brydde de seg tydeligvis ikke om i butikken![]()
Stemmer, også kan man få en gratis bleiebøtte med 1 refill fra barnas husEr 3 pakker sant? Rema 1000, apotek 1 og liberoklubben ? Rema og apoteket står 3 måneder. Fikk ikke registrert på rema enda. Og libero skal man få "gavekort" i posten noen uker før og hente på kiwi.
Stikk innom en apotek1 og hør med dem der evntHvordan får man registrert seg for denne??
Det skulle vært enda flere gratis pakker!![]()
Er 3 pakker sant? Rema 1000, apotek 1 og liberoklubben ? Rema og apoteket står 3 måneder. Fikk ikke registrert på rema enda. Og libero skal man få "gavekort" i posten noen uker før og hente på kiwi.
Kiwi er liberoklubbener også babypakke på kiwi![]()
Tenk det! Herremin som tida går!!Babypakkene har jeg spart til jeg har tre mnd igjen, og det er jo i morgen! Ååå som jeg gleder meg!
Ja! For deg er det vel i dag? Du har 5. juni har du ikke?Tenk det! Herremin som tida går!!![]()