Gratis babypakker..

Jeg tenkte å bestille de gratis babypakkene som er, men når bestiller man disse? Skal dere bestille de pakkene? :-)

Bestilte en for litt siden, men kunne ikke hentes ut før 1 mnd før termin eller noe.. så da har jeg bare avventet..

Jeg å skal bestille :) Tror det varierer litt når de kan hentes, og endel kan bestilles tidlig fordi du får kvittering du tar med deg på apotek ol når det nærmer seg fødsel ;)

Jeg skal også bestille. Mammabox kan hentes bare du er gravid ;)

Jeg skal også bestille. Mammabox kan hentes bare du er gravid ;)

Mammabox på barnashus må vell bestillast??
Den har vert veldig populær så eg måtte vente ca i en månde før eg kunne prøve og bestille på nytt :) Då fekk eg e-post om klokkeslett og dato eg kunne prøve bestille på før det vart tomt igjen :)

Mammabox på barnashus må vell bestillast??
Den har vert veldig populær så eg måtte vente ca i en månde før eg kunne prøve og bestille på nytt :) Då fekk eg e-post om klokkeslett og dato eg kunne prøve bestille på før det vart tomt igjen :)
Ja den må bestilles også får man tilsendt en kode på mobil. Så kan den hentes. Jeg har fått kode og skal hente i morgen ;)

Skal ringe de forskjellige for å høre hvilke man kan få for tvillinger ;) Håper de fleste er snille på det ;)

Jeg tenkte jeg skulle bestille fra Apotek1, mammabox, rimi, libero og vitus apotek :-) men nå har jeg sikkert et dumt spørsmål, men er det gratis å være medlem på libero for eksempel? Siden du må være det for å få gratis pakken.. :-) Hadde vært fint med et svar! :-)

Jeg tenkte jeg skulle bestille fra Apotek1, mammabox, rimi, libero og vitus apotek :-) men nå har jeg sikkert et dumt spørsmål, men er det gratis å være medlem på libero for eksempel? Siden du må være det for å få gratis pakken.. :-) Hadde vært fint med et svar! :-)

Japp det e gratis :) der kan du ig registrere kodane på produktsjef deira og spare opp poeng til forskjellige premia :)

Ja, det var jeg veldig ivrig med sist gang.. Og brukte masse av det, trengte jo ikke kjøpe bleier på noen uker etter at vi kom hjem fra sykehuset ;) Men har ikke kommet i gang nå. Er liksom nok å drive med..

Har de fortsatt gratis bleiebøtte? Hentet min for 7år siden, men den ble ødelagt til barn nr 2... Hadde vært greit med en ny:)

Veldig gøy å hente pakker, får mye gratis ja!

Får ikke hentet ut før nærmere termin iallfall, men bestille kan du jo! :-)

Lurer på om jeg får sånne pakker nå. Tror ikke det tas hensyn til at man er gravid på ny. har man registrert seg før, ja, da har man liksom fått en pakke da. Selv om det er nytt barn... :confused:

Får ikke hentet ut før nærmere termin iallfall, men bestille kan du jo! :-)

Lurer på om jeg får sånne pakker nå. Tror ikke det tas hensyn til at man er gravid på ny. har man registrert seg før, ja, da har man liksom fått en pakke da. Selv om det er nytt barn... :confused:
Tror du kan få nye pakker til vært barn du får :-)

Back
Topp