Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Jeg tenkte å bestille de gratis babypakkene som er, men når bestiller man disse? Skal dere bestille de pakkene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenkte å bestille de gratis babypakkene som er, men når bestiller man disse? Skal dere bestille de pakkene?
Jeg skal også bestille. Mammabox kan hentes bare du er gravid
Ja den må bestilles også får man tilsendt en kode på mobil. Så kan den hentes. Jeg har fått kode og skal hente i morgenMammabox på barnashus må vell bestillast??
Den har vert veldig populær så eg måtte vente ca i en månde før eg kunne prøve og bestille på nytt Då fekk eg e-post om klokkeslett og dato eg kunne prøve bestille på før det vart tomt igjen
Jeg tenkte jeg skulle bestille fra Apotek1, mammabox, rimi, libero og vitus apotek men nå har jeg sikkert et dumt spørsmål, men er det gratis å være medlem på libero for eksempel? Siden du må være det for å få gratis pakken.. Hadde vært fint med et svar!
Flott, takk for svar! Måtte bare spørre siden det ikke står noe om det på siden til libero, det står liksom bare at pakken er gratisJapp det e gratis der kan du ig registrere kodane på produktsjef deira og spare opp poeng til forskjellige premia
Har de fortsatt gratis bleiebøtte? Hentet min for 7år siden, men den ble ødelagt til barn nr 2... Hadde vært greit med en ny
Tror man bare får en pr medlem. Min er også ødelagtHar de fortsatt gratis bleiebøtte? Hentet min for 7år siden, men den ble ødelagt til barn nr 2... Hadde vært greit med en ny
Da er det jo bare å sende avgårde mannenTror man bare får en pr medlem. Min er også ødelagt
Har de fortsatt gratis bleiebøtte? Hentet min for 7år siden, men den ble ødelagt til barn nr 2... Hadde vært greit med en ny
Tror du kan få nye pakker til vært barn du fårFår ikke hentet ut før nærmere termin iallfall, men bestille kan du jo!
Lurer på om jeg får sånne pakker nå. Tror ikke det tas hensyn til at man er gravid på ny. har man registrert seg før, ja, da har man liksom fått en pakke da. Selv om det er nytt barn...