Gratis babypakker

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Husker fra sist så gikk det litt sport i å få tak disse gratis babypakkene fra ulike butikker (litt inspirert av Amy86 sin tråd). Tenkte vi kunne lage en liste her. Jeg oppdaterer første innlegg når dere kommer med innspill. De jeg husker er:

Apotek1 pakken - http://www.apotek1.no/baby-og-barn/gratis-babypakke
Liberoklubben - registrer deg på Libero på nett og hent pakke på Lindex
Rimipakken - hentes på Rimi
Bam sin gaveutsending - www.bam.no
Vitus apotek - www.apotekpakken.no

Fant bilder av innholdet her: http://theriblog.com/?p=4199

Så teit,får ikke registrert meg på vitus apotek sine sider,og har ikke lindex her opp så får ikke hentet libero pakken :/

Dette her var skuffende.. så på bildene inne på den bloggen og de pakkene jeg har hentet fra apotek 1 og vitusapotek inneholdt ikke halvparten av alt det hun fikk en gang... No er jeg skuffet no

Dette her var skuffende.. så på bildene inne på den bloggen og de pakkene jeg har hentet fra apotek 1 og vitusapotek inneholdt ikke halvparten av alt det hun fikk en gang... No er jeg skuffet no

Bedre enn ingenting :) det er jo gratis, så vi kan vel ikke klage ;)

Var kjempefornøyd med apotek1 pakken jeg ! Får jo ganske masse gratis der! Salver, såper, ammeinlegg, bleier, truseinnlegg,våtservietter, flaske,smokk, antibac, body, sokker, refleks, vaskepulver og foreldre og barn ! Forbruksvarer alt sammen så jeg likte pakken jeg :)

Babybaby(Vitusapotek) og Babybox(apotek 1) har jeg bestilt:) Må vente med å hente til det er 3 måneder til termin, så om 9 dager kan jeg hente pakkene!:) Er vel etpar andre som har "tidsfrist" for når man kan hente. Men husker ikke hvilke.

Babybaby(Vitusapotek) og Babybox(apotek 1) har jeg bestilt:) Må vente med å hente til det er 3 måneder til termin, så om 9 dager kan jeg hente pakkene!:) Er vel etpar andre som har "tidsfrist" for når man kan hente. Men husker ikke hvilke.
Jeg skal hente på lørdag, må bare få skrevet ut epostene :-) er da 30 uker på vei, så da kommer jeg vel innom kravet :-)

Ingen som spurte meg :) Er ikke 3 mnd til termin før den 19, men tok sjansen jeg og de spurte bare etter kvitteringen ;)

Nå fikk jeg lyst til å hente apotekpakken altså! Men jeg har lovt meg selv å vente en stund ;) For å ha noe å drive med fremover, hihi.

Nå fikk jeg lyst til å hente apotekpakken altså! Men jeg har lovt meg selv å vente en stund ;) For å ha noe å drive med fremover, hihi.
Jeg hadde også tenkt til å vente litt, men nysgjerrigheten tok overhånd :p Får heller vente med de andre pakkene :)

Ingen som spurte meg :) Er ikke 3 mnd til termin før den 19, men tok sjansen jeg og de spurte bare etter kvitteringen ;)

Jeg var tilfeldigvis på apoteket da junior var ganske ny. Da spurte dama meg om jeg visste at de hadde babypakker. Jeg sa som sant var at jeg hadde tenkt å hente den,men det ble noe krøll så jeg fikk ikke skrevet ut det jeg skulle.
Det syns hun hørtes unødvendig tungvint ut så jeg fikk bare pakka :p

Back
Topp