Gratis babypakker og lignende

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
For å kunne bestille en del av tilbudene må vi være litt lenger på vei, men vi kan jo samle dem og finne frem det som blir aktuelt for oss. :) Dette er linkene for å bestille pakker, om du lurer på innholdet så kan det hende du må søke opp pakken.

Babybox (Apotek1 og Pampers)

Gratis bleiebøtte

Gavepakke fra Liberoklubben

RIMI barnepakke - Utgår, men om man har fått kort til å hente pakken kan den fortsatt hentes

Rema 1000 babypakke

Vareprøve fra HiPP (ved å bli medlem i HiPP klubben)

Gratis babypakke (må betale 129 kr i porto)

Nestlé vareprøver (ved å bli medlem i Nestlé klubben)

Velkomsttilbud i Go'boken (porto)

Gratis babybox i Sverige, må hentes i butikk i Sverige

Tilskuddsordning ved kjøp av tøybleier

Last edited:
Kan man få noen av gratispakkene til nr 2 hvis jeg fikk til nr 1?

Det står på hver enkelt pakke, på noen av dem står det kun én per familie, men det gjelder ikke alle. :)

jeg fikk til nr 2 fordiom jeg hadde fått til nr 1 :P di er ikke så nødne på det.. det eneste er vell kanskje den gratis pakken babyverden har... :)

Rimi skal avvikle barnepakken:/ så tror nok vi er heldige om vi rekker å få den!

Så teit av Rimi...Håper vi rekker den da :)

Det var morsomt å hente pakkene med førstemann, men opplevde at det var mye der jeg ikke hadde bruk for! Svømmer over med tåteflasker, ammeinnlegg, alle mulige kremer, reflekser, bind, truseinnlegg osv osv. Hehe :) Det er to ting fra pakkene jeg syntes var nyttig : Akrem og bleier. Vet ikke om jeg kommer til å hente noen pakker denne gangen, men det var gøy som førstegangs, for å finne ut hva man kommer til å bruke ;) Her i huset går det i Inotyol, våtservietter, bleier, tannkrem og d-dråper. Trenger ikke noe av alt det andre :)

Fikk pakken fra apoteket i dag. :) Morsomt med stæsj.

Linken gratis smokk fra mam virket ikke her

Linken gratis smokk fra mam virket ikke her

Den kan være utgått, har ikke sett noe på linkene etter at jeg laget den i september. :) Det var en Philips Avent smokk, en Philips Avent flaske og en MAM flaske i apotek-pakken.

Last edited:
Back
Topp