Det har jeg ikke begynt å tenke på. Venter til det nærmer seg litt mer. Skal jo sette det et sted og foreløpig har jeg ikke det. Henter vel i august/september 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det man ser på bildet og en pakke bomullspinnerJeg har henta den fra Apotek1 og bestilt fra Rema og Kiwi. De kan hentes i neste uke. Ser det er en forundringspakke i Rema sine. Spennende! Hva har dere fått i den, dete som allerede har hentet den?
Veldig fornøyd med den fra apoteket og glad for at det fulgte med to flasker. Siden jeg har hatt brystreduksjon vet jeg at jeg behøver en del flasker så kjekt med alt som er gratis!![]()
Dette var fra rema. Kjempe fornøydJeg har henta den fra Apotek1 og bestilt fra Rema og Kiwi. De kan hentes i neste uke. Ser det er en forundringspakke i Rema sine. Spennende! Hva har dere fått i den, dete som allerede har hentet den?
Veldig fornøyd med den fra apoteket og glad for at det fulgte med to flasker. Siden jeg har hatt brystreduksjon vet jeg at jeg behøver en del flasker så kjekt med alt som er gratis!![]()