Gratis babypakker! :D

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
har hentet min fra rema 1000 i dag. Synes den var kjempe fin :)
Skulle helte på kiwi men de hadde visst gitt den bort så skal hente på tirsdag også skal jeg hente på apotek 1.

Har dere hentet noen pakker enda?

Nei, tror det er for tidlig å bestille ennå. Er bare i uke 25. Må man være i tredje trimester?

Jeg har hentet kiwi og fra apoteket[emoji5]

Har jeg ikke begynt å tenke på engang...

Har bestilt alle de tre, men det tar noen dager før eg kan hente, så mulig det blir over ferien. Spent på hva de inneholder! Regner med å kunne droppe litt av "handlelista" når vi får en del der [emoji4]

Jeg tenkte å gå inn å bestille nå etterhvert [emoji4] blir spennende å se hvordan pakkene er nå [emoji4]

Hentet på Rema og Apotek1, og får Kiwi sin til uka. Ljudge på terminen [emoji14]

Når er der egentlig 3 mnd igjen? Jeg vil og hente pakker:woot::wideyed::p
Det kan være nå det haha. Jeg logget meg inn på søndag tror jeg det var og da måtte jeg velge termindato og da kunne jeg velge 8 oktober tror jeg det var :D

Det kan være nå det haha. Jeg logget meg inn på søndag tror jeg det var og da måtte jeg velge termindato og da kunne jeg velge 8 oktober tror jeg det var :D
Ha ha!
Skrev termin 13 oktober og fikk beskjed om å hente på tirsdag til uka :):)

Henter nok mine i august. Lite vits å hente noe før vi er på plass i nye huset :)

Jeg har hentet min på apotek1 siden jeg var på ferie i Bergen da ;) avventer med å hente kiwi din pakke for de har kun den gamle, og jeg vil ha den med stelleveska :(

Back
Topp