Gratis babypakke og stelleveske fra KIWI!!

Men fikk dere e-post el noe når den var klar? Jeg registrerte meg på nettet og fikk da beskjed om at det skulle ligge inne på kortet mitt. Men det virket som de ikke kunne sjekke det. Så fikk beskjed idol at jeg måtte ha en e-post hvor det stod at jeg kunne hente.
Jeg fikk bekreftelsesmail, ja. Kan være lurt å sjekke søppelmail :)
 
Skulle hente i dag, men var tomt. Fornøyd med babyboxen fra apotek 1:)
 
Da er 3 babybokser bestilt. Så får vi se om de har flere igjen når jeg drar innom de forskjellige :happy:
 
Jeg hentet Kiwi sin i går og jeg må si at jeg faktisk ble skikkelig imponert! Så for meg at det kom til å være en stor glorete Kiwi-logo eller noe på stellevesken, men den var helt svart. Pent og enkelt design, minnet faktisk om Stokke sin stelleveske. Bra produkter i den også, og ikke noe reklame (utover produktene i seg selv) :)

Har også bestilt fra Rema 1000 og Apotek1, men har ikke hentet disse enda.
 
Nå har jeg også bestilt! Passer bra hvis stellevesken er fin, for jeg har ikke kjøpt noen stelleveske enda, så hadde vært fint å sluppet unna det :D
 
Mannen var innom to Kiwier her om dagen, men de var gått tom! Men ut i fra innleggene her skjønner jeg jo hvorfor[emoji23] Desto mer p glede seg til! Håper jeg er heldig i dag!
 
Har også hentet alle tre:D. Kiwi sin i dag, da de ikke hadde den sist uke (var vist veldig stor pågang, så første lasset de fikk inn forsvant før de fikk sukk for seg)
 
REMA 1000 er tvillingvennlig hvertfall [emoji3]
1a7fd1c07378f5cd7ca3ec50e5f5580b.jpg
 
Back
Topp