Gratis babygaver

lillys

Blir kjent med forumet
Hvilke pakker med gratis babygaver har dere bestilt?
Jeg tror jeg har bestilt det meste. Nesten så jeg ikke husker, for jeg gjorde det for en god stund siden (alle samtidig). 

Er det noen som har erfaringer med disse pakkene fra før? Hva er bra? 
 
Er mye greit i de baby pakkene :) Bestilte det til første barnet og bestiller nok litt denne gangen også! Man får en del produkter som bleier, kremer, oljer, smokk, våtservietter, smekker, stelle underlag osv osv.. :)
 
Jeg har bestillt

babybaby
babybox
mam


skal bestille fra

rimi
og en til jeg ikke husker

 
Æ har bestill ifra Libero, pampers, vitus apotek, weleda, pampers,mam, babybox,Rimi
 
Visste ikke at man kunne bestille noe direkte fra pampers og libero. Hadde heller ikke hørt om babybaby. Så dette må jeg sjekke nærmere ut. Takk for tips! :) 
 
nokken som he lyst å legge ut link på hvor en kan bestille pakkene... vært inne å sett men syns ikke d he vør like lett å finne på alle..
 


Tuppeline skrev:
Æ synes d va lett å bestill på mammanett æ :)

Link: http://mammanett.no/baby/gratis


Det var der jeg fant alle også. Så at babybaby pakken ikke lengre er tilgjengelig da. Spent på om den weldeda pakken kommer. Har ikke hørt noe fra de etter jeg bestilte (ikke fått noe på mail heller). De har jo veldig gode produkter der. 
 
Hvordan har dere bestilt fra Vitusapotek? På nettsiden står det at registeringen for babybaby har vært stengt siden november i fjor :p

Har selv hentet babybox fra Apotek1 og fått to pakker fra BAM ;)
Venter på rimi og libero sine!
 
Får bare beskjed om at babybaby ikke er oppe å går og vitus tar ikke bestillinger.. hmm.. Jeg vil ha
 
Back
Topp