Gratis baby-pakker!

Hahaha! Fantastisk navn på bloggen ><
Var det nyttige vareprøver, eller bare skrot?

Det eren snedig samle sider på masse gratis stæsj. Har ikke bestilt noen babypakker enda. Men det virker som de har funnet en del fine gratis ting der. Trykk på linken, så på linken der det stå gratis vareprøver, så lenger ned står det baby og barn tror jeg det var. Så vil detdukke opp masse forskeligeting man kan enten få helt gratis, eller ved å melde seg inn i en klubb.

Samme het, jeg har fått fra Bam. Det andre skulle man vist å når det nærmet seg termin datoen.

Har ikke veeeeldig lyst til å melde meg inn i allverdens rare klubber merker jeg, men vareprøver fra f.eks Rimi og Apotek1 ol. er jo supert! Kjedelig å måtte kjøpe en drøss store pakker av f.eks bleier eller salver som viser seg å ikke passe/fungere.
Skal sjekke sida, jeg :)
Takk for tips!

Hei jeg har fått hørt av noen som ikke anbefaler å bestille den gratispakken til goboken, siden du må registrere mob nr dit, så noen har blidt plaget meg at selgere ringer hele tiden og skal pakke på de ting.

Jeg har begge mine barn registrert i goboken, og har aldri blitt ringt av dem ;)

Er det slutt med den gratis bleiebøtten???
Får bare opp at de ikke finner siden.

Back
Topp