Til alle dere som er interessert i en pakke med gratisprøver fra apoteket:
Enten bruker dere denne linken: http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?id=eOf6j0m0EZMeeex&PARTNER=APOTEK1
Eller, så går dere bare innom og sier at dere ikke har mulighet til å få registrert dere på nett, og spør om dere kan få den utlevert på apoteket. Da kommer de trekkende med en lapp som du må fylle ut, og så får dere pakka utlevert.
Enten bruker dere denne linken: http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?id=eOf6j0m0EZMeeex&PARTNER=APOTEK1
Eller, så går dere bare innom og sier at dere ikke har mulighet til å få registrert dere på nett, og spør om dere kan få den utlevert på apoteket. Da kommer de trekkende med en lapp som du må fylle ut, og så får dere pakka utlevert.