Grapefruktkjerneekstrakt?

Missy95

Elsker forumet
Julikulene 2020
Er det noen som har erfaringer ved å prøve dette? :)

Tenkte å prøve å endre kosthold for å se om det har en effekt på denne pp. Også kom jeg over dette tipset for å bli lettere gravid burde man ta grapefruktkjerneekstrakt for å få bedre eggløsningsslim osv :happy: Eventuelle andre kostholdsrelaterte råd noen sitter med?

Ingen erfaring med grapefruktekstrakt, men denne måneden tar jeg multivitamin-tabletter. Usikker på om det gir resultat da, skal teste på lørdag:D

Ingen erfaring med grapefruktekstrakt, men denne måneden tar jeg multivitamin-tabletter. Usikker på om det gir resultat da, skal teste på lørdag:D
Spennende, håper spiren sitter!

Jeg tåler ikke multivitamin men tar D-vitamin, jern, folsyre og omega-3 da, i tillegg til at jeg prøver å spise så sunt som mulig :joyful: Håper det gjør st spiren sitter denne gangen

Jeg drakk grapefruktjuice ca en uke før eggløsning og til eggløsning, merket tydelig forskjell på eggløsningslimet. Ble gravid andre syklusen jeg gjorde det, men vet jo ikke om det var grunnen :)

Jeg tenkte også at jeg skal teste dette neste PP, har ikke så mye El slim, så kanskje det hjelper :rolleyes:

Jeg drakk grapefruktjuice fra mens til el i tre sykluser, og spiste ananas noen dager etter el i to siste sykluser. Ble gravid :happy:

Drakk grapefruktjuice i et halvt år, men ble ikke gravid av det. Merket effekt på el-slimet de to første syklusene, men så gikk det over. Da ivf-spiren satt spiste jeg en halv avokado hver dag, men tror egentlig ikke det hadde så mye med saken å gjøre. Var uansett godt med avokado :D

Takk for tips. Da prøver jeg med grapefruktkjerneekstrakt så håper vi at det hjelper så pass at jeg ikke trenger det mer og at spiren sitter denne perioden! Avokado kan jeg også få inn, for det er jo skikkelig godt :p Men babyklister har jeg ikke hørt om før, hva er det?

Back
Topp